Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=інтегрована освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
34
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-34
>
1.
Хохлова, Н.
Организация работы по социальной адаптации дошкольников в процессе интегрованного обучения дошкольников и младших школьников [Текст] / Н. Хохлова> // Дошкольное воспитание. - 2011. -
№ 8
. - С. 115-122. - Библиогр.: с. 122 . - ISSN 0012-561Х
ББК
74.100.5
Рубрики:
Діти з особливими потребами--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована
освіта
--
соціальна адаптація
--
діти дошкільного віку
Анотація:
В настоящее время растёт число детей с ограниченными возможностями здоровья. Ведущие учёные ( М. М. Безруких, В. А. Болотов) видят необходимость введения интегрированного образования для повышения эффективности социальной адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Пльонсак, Наталя
Юні археологи : організована пізнавальна діяльність старших дошкільнят [Текст] / Наталя Пльонсак> // Дошкільне виховання. - 2012. -
№ 2
. - С. 27-29
ББК
74.102
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
рухливі вправи
--
колективна розповідь
--
ігри з піском
--
психогімнастика
--
інтегрована
освіта
Анотація:
Подано зразок організації пошуково-дослідної і творчої діяльності, під час якої діти ознайомлюються з професією археолога, поглиблюють свої уявлення про життя динозаврів і первісних людей, влаштовуюють тематичний міні-музей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Ніколаєнко, Юлія
Мандри морем : психолого-педагогічний проект діяльності педагога і старших дошкільнят [Текст] / Юлія Ніколаєнко, Оксана Кліманова> // Дошкільне виховання. - 2012. -
№ 6
. - С. 22-25 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Педагогіка--Дошкільне виховання--Ознайомлення з навколишнім життям
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована
освіта
--
розвиток мовлення
--
творча діяльність дітей
--
метод проектів
Анотація:
Описано двотижневий проект діяльності педагога і старших дошкільнят, мета якого - розширювати уявлення про море як складову екосистему; ознайомлювати з творчістю художників-мариністів, композиторів, що відтворювали море у своїх творах;викликати бажання передавати набуті враження в образотворчій діяльності за допомогою нетрадиційних технік та різних матеріалів; розвивати творчу уяву, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати екологічу поведінку, любов до природи та ін.
Дод.точки доступу:
Кліманова, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Синельникова, Я.
Опасные природные явления: как себя вести. Конспект беседы по ОБЖ в старшей группе [Текст] / Я. Синельникова> // Дошкольное воспитание. - 2012. -
№ 11
. - С. 17-21. - Библиогр.: с. 21 . - ISSN 0012-561Х
Рубрики:
ОБЖ--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована
освіта
--
відповідальність
--
природні явища
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Бобир, Валентина
На гостину до Зимоньки : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Валентина Бобир> // Дошкільне виховання. - 2013. -
№ 1
. - С. 32-33
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра
--
фізкультхвилинка
--
інтегрована
освіта
Анотація:
Подано розробку заняття-подорожі, мета якого - продовжувати розширювати уявлення дітей про навколишній світ, живу і неживу природу, сезонні явища, будову тіла людини; розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення, збагачувати активний та пасивний словниковий запас; удосконалювати дрібну моторику рук, сенсорику; розвивати пам'ять, увагу, мислення, уяву та ін.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
>
6.
Волкова, Галина
Маленькі археологи : пізнавальний проект для старших дошкільнят [Текст] / Галина Волкова, Валентина Старинська> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 6
. - С. 25-27. - Електронний текст в форматі .pdf . - ISSN 0321-1401
ББК
74.100.52
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована
освіта
--
ознайомлення з професіями
--
праця археолога
Анотація:
Подано розробку проекту для старших дошкільнят, мета якого - привернути увагу дітей до історичного минулого людства; ознайомлювати з професією археолога; вчити встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; заохочувати користуватися довідковою літературою; розвивати просторові уявлення, творчі здібності, діалогічне та монологічне мовлення; виховувати працелюбність, комунікабельність та ін.
Файл:
Doshkilne vihovannja 2014 06.pdf
Дод.точки доступу:
Старинська, Валентина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Крутій, Катерина
STREAM-
освіта
дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення [Текст] / Катерина Крутій, Таїсія Грицишина> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 1
. - С. 3-7
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних здібностей
Педагогіка--Дошкільне навчання--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
STREAM-
освіта
--
критичне мислення
--
креативне мислення
--
технічне мислення
--
інтегрована
освіта
--
математичне мислення
--
програма STREAM-освіти
Анотація:
В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Інтеграційний підхід за програмою STREAM-освіти передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Обадіна, Світлана
День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Обадіна> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 11
. - С. 30-31
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована
освіта
--
відзначення дня народження
--
культура поведінки
--
заняття-свято
--
етичне виховання
Анотація:
Подано розробку нетрадиційного заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про правила відзначення дня народження та культуру поведінки під час свята; закріплювати вміння класифікувати об'єкти, лічити в межах 5, порівнювати групи предметів; продовжувати вчити складати прості речення; створювати позитивну атмосферу; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, увагу, дрібну моторику, мовленнєве дихання; виховувати охайність, організованість, взаємоповагу, товариськість.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Рябікіна, Наталія
Казкова прогулянка : для дітей середньої групи [Текст] / Наталія Рябікіна> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 2
. - С. 26-27
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
--
інтегрована
освіта
--
діти середньої групи
Анотація:
Подано приклад прогулянки для дітей середньої групі, мета якої - розширювати знання дітей про природні явища; вчити помічати красу природи, дослухатися до її звуків; поповнювати активний словник малят; розвивати образне мислення, слухову увагу та фонематичний слух, дихання, артикуляційний апарат, формувати чітку дикцію; виховувати позитивне ставлення до природи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Квасецька, Ярина
Заклад дошкільної освіти як єдиний розвивальний простір [Текст] / Ярина Квасецька, Марія Квасецька> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 11
. - С. 7-10
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Організація
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
розвивальне середовище
--
кращий досвід
--
інтегрований простір дитсадка
--
інтегрована
освіта
Анотація:
Представлено кращий досвід організації освітньої роботи в інтегрованому просторі дитсадка, орієнтованому на освоєння, спрйняття та опрацювання дітьми літературних, фольклорних, живописних, музичних творів та набуття соціального досвіду.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
11.
Присяжнюк, Лариса
.
Еколого-природнича
освіта
дошкільнят у поліфонії інноваційних підходів [Текст] / Лариса Присяжнюк> // Палітра педагога. - 2017. -
№ 6
. - С. 3-6 . - ISSN 1680-449Х
Рубрики:
Дошкільна
освіта
--Екологічна
освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітні моделі
--
інтегрована
освіта
--
емоційно-ціннісне сприймання
--
підходи до організації освітнього процесу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Семенюк, Наталія
.
Як птахи зимують [Текст] : інтегроване заняття для дітей різновікової групи з вадами зору / Наталія Семенюк> // Палітра педагога. - 2017. -
№ 6
. - С. 17-19 : фот. . - ISSN 1680-449Х
Рубрики:
Дошкільна
освіта
--Корекційна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність
--
інтегрована
освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Зайцева, Лариса
Світ у виміри математики : компетентнісний підхід до освіти дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 12
. - С. 2-4
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована
освіта
--
міжпредметні зв'язки
Анотація:
"Часто і діти, і педагоги вважають математику складною, відірваною від реального життя. Однак усе зовсім навпаки - вона оточує нас, де б ми не були. Дбаючи про логіко-математичний розвиток дітей, ми маємо навчити їх помічати закономірності в довкіллі, узагальнювати і робити висновки, мислити чітко, системно, застосовувати набуті математичні знання у різних видах діяльності й у повсякденні." Ці завдання розглядаються у статті.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Угорська, Наталія
Букет котів : інтегроване заняття для дітей старшої групи (художня література+музика+образотворчість) [Текст] / Наталія Угорська> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 2
. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
слухання музики
--
розвиток мислення
--
образотворчість
--
інтегрована
освіта
Анотація:
Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей здатність емоційно сприймати поетичний твір, помічати вдалі художні образи та засоби; розвивати креативність мислення, фантазію, вміння слухати й творчо опрацьовувати почуте; закріплювати навички роботи в техніці оригамі; пробуджувати у дітей інтерес до літератури.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
15.
Гавриш, Наталя
Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 2
. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання
--
інтегрована
освіта
--
розвиток мовлення
--
моральне виховання
--
уроки природи
Анотація:
Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.
Дод.точки доступу:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
16.
Ринчковська, Тетяна
Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку [Текст] / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 30-33
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
лепбук
--
педагогіка емпауерменту
--
інтегрована
освіта
--
моральне виховання
Анотація:
В рубриці "Педагогічна лабораторія" представлено досвід створення та упровадження лепбуків - дидактичних посібників, саморобної паперової книжки з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухомими деталями, у якій збирають матеріали з якоїсь певної теми. Розроблені лепбуки спрямовані на формування соціо-еколого-економічної культури дитини; ціннісного ставлення до природи, оточення, до самої себе та людей як частини природи, до речей та матеріалів природного походження, якими вони користуються.
Дод.точки доступу:
Соломонюк, Світлана
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
17.
Золотарьова, Галина
Об'єднаємо зусилля для здорового довкілля [Текст] / Галина Золотарьова, Вікторія Рагуля> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 11-13
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--
Інтегрована
освіта
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність
--
налагодження взаємодії
--
інтегрована
освіта
--
організація роботи з батьками
--
форми роботи з дітьми
--
екологічне виховання
Анотація:
"Ідеї освіти для сталого розвитку знаходять підтримку серед педагогів та батьків, які прагнуть виховувати дітей у здоровому довкіллі - серед чистої природи, у розвинених містах і селах, у доброзичливому, толерантному суспільстві. Своїм досвідом втілення цих ідей у практичну діяльність дитсадка діляться педагоги, які долучилися до проекту "
Освіта
для сталого розвитку в дії".
Дод.точки доступу:
Рагуля, Вікторія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
18.
Гавриш, Наталія
Сталий розвиток: стосується кожного! [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Пометун> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 2-5
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Організація
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
інтегрована
освіта
Анотація:
Українське дошкілля прриєдналося до міжнародного руху за сталий розвиток суспільства.
Освіта
для сталого розвитку передбачає, насамперед, формування в дітей ціннісного ставлення до довкілля - природного й соціального, відповідної громадянської позиції, вміння жити в гармонії зі світом. Цій темі присвячений даний випуск "ДВ".
Дод.точки доступу:
Пометун, Олена
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
19.
Стеценко, Ірина
Відкрита медіатека журналу "Джміль" [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 5
. - С. 20-21
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Засоби навчання--Інформаційно-комунікаційні технології
Преса--Журнал "Джміль"
Кл.слова (ненормовані):
медіатека
--
засоби навчання
--
комп'ютерне навчання
--
електронний додаток
--
інтерактивні завдання
--
ІКТ
--
тематична добірка
--
інтегрована
освіта
Анотація:
"Кожен сучасний педагог розмірковує над тим, як збагатити свої заняття використанням ІКТ. Підготовка якісних мультимедійних матеріалів власними силами - справа непроста. Тому редакція ділиться з читачами багатою медіатекою, створеною за публікаціями журналу "Джміль". Доступ до електронних матеріалів безоплатний, варто лише завітати на сайт JMIL.COM.UA
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Шумська, Тетяна
В осінньому квітковому королівстві : заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи [Текст] / Тетяна Шумська> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 9
. - С. 33-35
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість
--
сенсорний розвиток
--
інтегрована
освіта
Анотація:
Подано розробку заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи. Мета його - закріплювати уявлення дітей про осінні зміни в природі; збагачувати їхній словник назвами осінніх квітів; спонукати до фантазування, створення зображень у нетрадиційній техніці малювання - кукурудзяним качаном; формувати вміння гармонійно добирати кольори; розвивати зорову і слухову увагу, тактильні відчуття, дрібну моторику, координацію рухів, емоційну чутливість, емпатію; виховувати самостійність, охайність.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-34
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)