Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ткачук, С. В.
    Практичні підходи до формування якості послуг [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Складові сукупної якості послуги
УДК
Рубрики: Послуги - якість
   Економічна діяльність--Маркетинг послуг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг послуг -- якість послуги -- якість процесу обслуговування -- якість результату обслуговування -- внутрішній маркетинг -- інтерактивний маркетинг
Анотація: Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги.


Дод.точки доступу:
Стеценко, В. А.; Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ляденко, Т. В.
    Аналіз стану реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу залізорудних підприємств України [Текст] / Т. В. Ляденко // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 111-117 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 116-117
УДК
Рубрики: Маркетинг--Економічний механізм--Підприємства України
Кл.слова (ненормовані):
виробничо-збутова діяльність -- залізорудні родовища -- інтерактивний маркетинг
Анотація: У статті надано загальну оцінку забезпеченості України залізною рудою. Проведено експертну оцінку використання форм реалізації організаційно-економічного механізму маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю та використання маркетингових інструментів стимулювання збуту.


Дод.точки доступу:
Дикий, І. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)