Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтонування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Воронюк, І. В.
    Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 27-34 : табл. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74
Рубрики: Вчитель--Креативність
   Факторинго-аналітичні дослідження--Взаємодії вчителя з учнями

Кл.слова (ненормовані):
паралінгвістичні -- сигнали -- інтонування
Анотація: У статті предствлено результати факторно - аналітичного дослідження паралінгвістичної складової акту педагогічного впливу - конфігурацію ключових сполучень невербальних характеристик інтонування як інтегральних сигналів, що супроводжують алгоритмічні прийоми впливу. Цілеспрямоване використання паралінгвістичного супроводу розглядається як психологічного виправданий методичний підхід і засіб креативної модуляції взаємодії вчителя з учнями, а також як інструмент посилення та успішності досягнення цілей особистісно - розвивального, організаційного, виховного впливу та результативності навчальної діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Печерська, Е.
    Формування чистоти інтонування у молодших школярів засобами духовної музики [Текст] / Елла Печерська, Олена Семінько // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 30-35. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
хоровий спів -- духовна музика -- внутрішній слух -- музично-слуховий розвиток -- вокально-ладові вправи
Анотація: Стаття присв'ячена питанням сутності поняття "чистота інтонування" та розробці методичного підходу щодо її формування у молодших школярів засобами духовної музики.


Дод.точки доступу:
Семінько, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Буйніцька, В.
    Музичні ігри народів Європи [Текст] / Вікторія Буйніцька // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 25-27.
ББК 74.268.5
Рубрики: Музика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
музичне виховання -- музично-рольові ігри -- пластичне інтонування -- музичні ігри європейців
Анотація: Запропоновано музичні ігри європейців, що на думку автора допоможе всебічно розвивати учнів, знайомити з культурою різних народів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Скуратовська, Ольга.
    Концерт-казка, або Велика музика для маленьких слухачів [Текст] / О. Скуратовська // Музичний керівник. - 2015. - № 11. - С. 20-24
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- концерт-казка -- методичні рекомендації зі слухання музики -- прийоми пластичного інтонування -- зображувальна діяльність дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

5.


    Греб, В.
    Складне речення. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз в обрамленні теми "Люблю вишиванку твою, Україно!" [Текст] : урок-залікова гра : 11 клас / Володимир Греб // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 35-41.
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Складне речення--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- види складних речень -- синтаксичний аналіз речення -- залікова гра -- національна святиня -- вишиванка
Анотація: Метиа запропонованого уроку полягає в наступному: використовуючи новітні навчальні технології, перевірити рівень знань та закріпити вміння учнів визначати ознаки складних синтаксичних конструкцій; розвивати усне мовлення, орфографічну й пунктуаційну грамотність; виховувати повагу до національних святинь, зокрема до вишиванки-оберега як символу духовності. Додано зразки слайдів до уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Жужгина-Аллахвердян, Т. Н.
    Эмфатическая инверсия в структуре лирического текста [Текст] / Т. Н. Жужгина-Аллахвердян // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 28-33. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
Рубрики: Порівняльна стилістика--Іноземні мови
   Синтаксис--Ліричний текст--Дискурс

Кл.слова (ненормовані):
емфаза -- експресивний синтаксис -- інверсія -- інтонування -- дискурс
Анотація: У статті розглядаються особливості функціонування інверсії як емфатичного засобу у синтаксичній структурі ліричного тексту та дискурсу на прикладі англійської та французької поезії.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Тюрюміна, М. А. (спец. вищ. категорії, методист, кер. "Зразкового художнього колективу" вокал. кл. "Натхнення", Чернігівський обласний Палац дітей та юнацтва).
    Удосконалення виконавської майстерності та розвитку дитячого голосу [Текст] / М. А. Тюрюміна // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2020. - № 7. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст., www джерела
Рубрики: Музика--Виконавське мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
чинники, які впливають на чистоту інтонування -- головні причини фальшивого співу у мол. шк. -- методи роботи з дітьми, які співають фальшиво -- методичні рекомендації щодо роботи з вокально-хоровим репертуаром


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

8.


    Ільченко, Олена.
    Розділові знаки в реченнях зі вставними словами (словосполученнями, реченнями) [Текст] / Олена Ільченко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2021. - № 4. - С. 10-12
Рубрики: Українська мова--8 клас--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
вставні слова -- пунктуація -- інтонування -- дослідження
Анотація: У пропонованій статті авторка подає матеріал для ефективного вивчення розділових знаків у реченнях зі вставними словами (словосполученнями, реченнями) у 8-му класі. Використані форми і методи роботи на уроці сприяють виробленню в учнів умінь і навичок правильно інтонувати речення зі вставними компонентами та вживати розділові знаки в них на письмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)