Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Web 2.0<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Шварцман, М. Е.
Контент, интероперабельность и другие критерии оценки электронных библиотечных систем [Текст] / Михаил Ефремович Шварцман> // Библиотековедение. - 2011. -
№ 4
. - С. 38-43. - Библиогр.: с. 43 . - ISSN 0869-608X
ББК
78.34(0)8
Рубрики:
Бібліотеки--Електронні бібліотеки--Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
інтероперабельність
--
інтеграція
--
Web
2.0
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кехлер, Г.
Новые социальные медиа: шанс или препятствие для диалога? [Текст] / Г. Кехлер> // Полис. - 2013. -
№ 4
. - С. 75-87. - Пер. А.Л.Бардина. - Библиогр. в конце ст.
ББК
32.973.202
Рубрики:
Інформаційні технології--Засоби масової комунікації--Соціальні медіа
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет
--
соціальні мережі
--
Web
2.0
Анотація:
Современные социальные медиа открыли новые пути развития гражданского общества и создали альтернативное публичное пространство.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Федоренко, Л. О.
Використання сервісів
Web
2.0 і кооперативних проектів у навчанні німецької мови [Текст] / Л. О. Федоренко> // Іноземні мови. - 2019. -
№ 1
. - С. 47-52
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
кооперативні проекти
--
Web
2.0
--
Podcast
Анотація:
У статті описано сервіси
Web
2.0, висвітлено особливості їх використання на заняттях з німецької мови. Термін "
Web
2.0" вживається для позначення інтерактивних і колаборативних ресурсів мережі інтернет, за допомогою яких користувач не лише пасивно споживає зміст ресурсу, а й виступає безпосереднім постачальником і користувачем інформації. Зокрема, проаналізовано особливості функціонування таких сервісів
Web
2.0, як Etherpad, Padlet, Mindmap, Wordle, Podcast,
Web
quest, Voicethread. Виокремлено найважливіші ознаки цих сервісів: доступність, легкість використання, можливість комунікації та співпраці, у тому числі віддаленої, залучення "колективного розуму", можливість створення і зберігання інформації, візуалізації навчального змісту, створення умов для самоосвіти і саморозвитку учнів і студентів. У статті доводиться, що цілеспрямоване використання ресурсів
Web
2.0 цілком відповідає сучасним принципам нейродидактики в аспекті ефективності освітнього процесу, а саме: сприяє підвищенню мотивації та інтенсифікації вивчення іноземної мови; надає заняттю інноваційних характеристик, комунікативно-діяльнісного спрямування, а також креативності, пізнавального та ігрового характеру; оптимізує роботу викладача, сприяє результативній самостійній і груповій роботі учнів і студентів; відповідає принципам "багатоканального навчання"; сприяє усуненню мовних та психологічних бар'єрів; супроводжується позитивними емоціями і показниками навчального успіху, що є передумовами мотивації та ефективної комунікації на заняттях з іноземної мови. Використання ресурсів
Web
2.0 також відповідає принципу "learning by doing" ("навчання через практичну діяльність"), відповідно до якого наш головний мозок функціонує у такий спосіб, що ми найкраще сприймаємо та запам'ятовуємо той інформаційний матеріал, який самі опрацьовуємо або виробляємо. У статті також розглянуто кооперативні навчальні проекти як засіб підвищення мотивації вивчення іноземної мови. До безперечних переваг таких проектів належать автентична комунікація іноземною мовою, налагодження зв'язків з носіями мови тих, хто вивчає мову, міжкультурний обмін, цікава та актуальна для молоді тематика, індивідуальне планування часу для виконання завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)