Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Youtube<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    Як шукати відео на YouTube. Приховані можливості [Текст] // Інформатика (Шкільний світ). - 2015. - № 19. - С. 6-8 : рис.
Рубрики: Інформатика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
пошукові запити -- відеосервіси


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кушерський, А. М.
    Соціальні медіа як засіб поширення інформаційної продукції президентських бібліотек США [Текст] / А. М. Кушерський // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2015. - № 3. - С. 88-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805
УДК
ББК 78.347.1(7Сое) + 32.973.202
Рубрики: Національні бібліотеки--Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- Facebook -- Youtube -- імідж установи -- електронні ресурси
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано особливості застосування інструментарію соціальних медіа у роботі президентських бібліотек США у контексті підвищення інформаційно-комунікаційного потенціалу та створення позитивного іміджу установ.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

3.


    Жабін, Андрій.
    Соціальні мережеві сервіси в бібліотеках [Текст] / А. Жабін // Бібліотечний вісник. - 2017. - N 4. - С. 13-19 : табл. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет-технології в бібліотеках
Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- соціальні мережі -- відеохостинг -- Facebook -- Youtube -- Tumblr -- Instagram -- Twitter -- бібліотечні блоги -- мікроблог
Анотація: У статті йдеться про використання найбільш популярних соціальних медіа у бібліотеках. Проаналізовано сучасний стан провідних соціальних медіа в світі та в Україні, можливості їх застосування в бібліотеках. Наведено порівняльну характеристику відеохостингів Facebook, YouTube, Twetter, Instagram, Tumblr. Висвітлено статистику відвідуваності Facebook за країнами і віковими групами.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

4.


    Вишинська, Наталія.
    YouTube-канали: ловіться, ідеї великі та маленькі [Текст] / Н. Вишинська // Музичний керівник. - 2018. - № 5. - С. 8-11 : фото
Рубрики: Методика викладання музики
   Комп'ютерні технології в освіті

Анотація: Запропоновано огляд каналів із сайту youtube.com де музичні керівники можуть знайти користні матеріали та ідеї для ігрових пісень, ритмічних рухів, ознайомлення з теорії музики


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Сєров, Юрій.
    Специфіка використання YouTube-каналів як бази знань для ефективного вивчення іноземної мови [Текст] / Ю. Сєров, А. Соломон // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 6. - С. 46-48 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання іноземних мов--Електронне навчання --Smart-технології--Навчання в YouTube
Анотація: Статтю присвячено актуальному YouTube як інструменту для ефективного вивчення іноземної мови, зокрема англійської. Наведено основні переваги використання YouTube-каналів у навчанні.


Дод.точки доступу:
Соломон, Анжеліка

Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

6.


    Антомонова, Лада.
    YouTube в поміч, або як відеоблогерство та власний канал на YouTube може допомогти в бізнесі [Текст] / Л. Антомонова // Зерно. - 2018. - № 6. - С. 122-124 : іл.
Рубрики: Сільське господарство--Бізнес--Комп'ютерні технологіі
Кл.слова (ненормовані):
агросфера -- відеоблог -- агробізнес -- агробізнес за допомогою YouTube -- популяризація бізнесу -- реклама
Анотація: Керівники великих підприємств, міжнародних корпорацій і університетів усе частіше стають блогерами та викладають відеороздуми чи відеокоментарі на офіційних сайтах компаній. Такий хід ріднить людей по різні боки екрана, є ненав'язливою рекламою та кроком у популяризації бізнесу. Однак для цього потрібен певний рівень внутрішньої свободи, що характеризує керівника нового часу як людину щиру, відкриту та здатну ділитися знаннями та досвідом з іншими. Цей тренд уже реалізується й у нашому агробізнесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Недошитко, Ірина.
    Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки [Текст] / Ірина Недошитко, Леся Біловус, Теофілія Вількова // Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 1 (січ.). - С. 37- 42. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Web-технології--Бібліотеки
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-середовище -- інформаційний простір -- соціальні мережі -- блоги -- акаунт -- Instagram -- YouTube
Анотація: Про використання новітніх вебтехнологій для оптимізації діяльності бібліотек.


Дод.точки доступу:
Біловус, Леся; Вількова, Теофілія

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)