Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Діти з легкою розумовою відсталістю<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Тимофєєва, О. К.
    Бінарний урок з фізики та математики для учнів 9 класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / О. К. Тимофєєва, О. Д. Куцеконь // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7 (липень). - С. 24-27
Рубрики: Бінарні уроки--Фізика--Математика
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта -- Діти з інтелектуальною недостатністю
Анотація: План-конспект уроку. Мета: закріпити знання учнів щодо виконання всіх дій із десятковими дробами, розв’язування задач, ознайомити учнів з призначенням електролічильника, навчити проводити розрахунок вартості електроенергії, опанувати базові поняття, уміння користуватися термінологічним словником; розвивати обчислювальні навички та мову учнів; коригувати пам’ять, уміння аналізувати отриману інформацію, робити висновки; виховувати економне ставлення до використання електроенергії, свідоме ставлення до навчання.


Дод.точки доступу:
Куцеконь, О. Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шевель, Л. В.
    Тварини. Птахи. Зовнішній вигляд, харчування, потомство. Урок природознавства для учнів другого класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Л. В. Шевель // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 8 (серпень). - С. 19-23
Рубрики: Уроки--Природознавство
   Діти з легкою розумовою відсталістю--Уроки--Природознавство

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: розширювати і уточнювати уявлення про умови існування, звички, харчування вивчених тварині птахів; удосконалювати аналітико-синтетичну діяльність, коригувати операції мислення на основі аналізу, порівняння, групування тварин на звірів, птахів, комах; розвивати спостережливість, кмітливість, уміння встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; виховувати любов до природи, турботливе ставлення до тварин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шпак, Я. В.
    Число і цифра 7. Написання цифри 7. Урок математики для учнів з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Я. В. Шпак // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 8 (серпень). - С. 24-26
Рубрики: Уроки--Математика
   Діти з легкою розумовою відсталістю--Уроки--Математика

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції, навички лічби від 1 до 7, і навпаки. Закріпити знання про геометричні фігури, збагатити лексику дітей новим словом "древко", розвивати пізнавальні навички - уміння слухати, міркувати, приймати й виконувати завдання, асоціативно-образне мислення, пам’ять, увагу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Малаховська, Р. О.
    Добрим бути зовсім це непросто. Виховний захід в початковій школі [Текст] / Р. О. Малаховська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 20-23
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю--Виховання
   Доброта--Сценарії

   Сценарії--Доброта

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта -- Сценарії заходів про доброту
Анотація: Сценарій заходу. Мета: поглибити і розширити знання учнів про людські чесноти, вчити характеризувати події та явища, як прояв добра, сприяти розвитку в учнів мотивацій до добрих вчинків, коригувати увагу, мову, виховувати бажання творити добро, дружні стосунки в колективі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шевченко, Н. В.
    Осінь в гості завітала. Година спілкування в 1 класі [Текст] / Н. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 24-27
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю--Уроки--Природознавство
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: розширювати знання учнів про природу; закріплювати знання назв дерев, птахів, диких тварин; активізувати словник дітей; формувати вміння мислити; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати прагнення до активного пізнання природи; любов до природи та бережне ставлення до неї; вміння активно співпрацювати одне з одним і вихователем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Яблонська, Л. В.
    Поради для вчителів, які працюють з дітьми з легкою розумовою відсталістю за індивідуальним планом на дому [Текст] / Л. В. Яблонська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 30-31
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю--Навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: Діти з легкою розумовою відсталістю (ЛРВ) - це досить складний, своєрідний контингент. Длятого щоб отримати - "відчути результат", учитель повинен оволодіти необхідними знаннями та навичками. Автор дає низку порад, як працювати з такими дітьми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Малаховська, Р. О.
    "Казочка про Червону Шапочку". Виховний захід для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Р. О. Малаховська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 13-14
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю--Виховання
   Сценарії--Казки

   Казки--Сценарії

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інсценізації казок -- Інклюзивна освіта -- Діти з легкою розумовою відсталістю
Анотація: Сценарій заходу. Мета: виробляти уміння та навички збереження злагоди в колективі, здатність враховувати думку друга, розвивати пізнавальні інтереси, увагу, мову, акторські здібності, виховувати взаєморозуміння, дружні стосунки в колективі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Невмержицька, Н. В.
    Корекція пізнавальної сфер учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Н. В. Невмержицька // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень)
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю--Корекційно-розвивальні заняття
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: Увага до проблеми легкої розумової відсталості спричинена тим, що кількість дітей з цим видом розкладу щорічно зростає. Про це свідчать статистичні дані по всіх країнах світу. Ця обставина робить актуальним питання створення умов для максимальної корекції порушень розвитку дітей. Автор подає методичні рекомендації з проведення корекційних занять.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шелест, В. М.
    Рекомендації для вчителів, які працюють з дітьми з легкою розумовою відсталістю та діагнозом ДЦП [Текст] / В. М. Шелест // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 12 (грудень). - С. 7-8
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з ДЦП -- Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: Поради вчителям загальноосвітніх шкіл, які навчають у своїх класах дітей із порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю) та ДЦП.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Шевченко, З. В.
    Потоваришуй з годинником. Корекційне заняття для дітей першого класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / З. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 12 (грудень). - С. 9-12
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю--Корекційно-розвивальні заняття
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити знання дітей про режимні моменти: тривалість та чергування різних занять, сну, зокрема і відпочинок на свіжому повітрі, регулярність харчування, дотримання правил особистої гігієни; розвивати в дітей спостережливість за змінами в природі, погоді; виховувати ціннісне ставлення до себе.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Невмержицька, Н. В.
    Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Н. В. Невмержицька // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 12 (грудень). - С. 22-31
Рубрики: Діти з легкою розумовою відсталістю--Корекційно-розвивальні заняття
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта
Анотація: Увага до проблеми легкої розумової відсталості спричинена тим, що кількість дітей з цим видом розкладу щорічно зростає. Про це свідчать статистичні дані по всіх країнах світу. Ця обставина робить актуальним питання створення умов для максимальної корекції порушень розвитку дітей. Автор подає методичні рекомендації з проведення корекційних занять.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Моісєєва, Т. М.
    Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Т. М. Моісєєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 8-10 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література

   Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
навички самостійного здобування знань -- презентація -- дидактичні ігри -- діти з легкою розумовою відсталістю


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)