Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Каторжна, оповідання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Щербина, Л.
Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в
оповідання
"
Каторжна
" [Текст] / Лариса Щербина> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 8
. - С. 24-29. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК
83.3
Рубрики:
Українська література--Методика--Урок
Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод
--
особистісно орієнтоване навчання
--
компетентнісно орієнтовані завдання
--
ключові компетентності
--
Каторжна
,
оповідання
Анотація:
У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення.
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гринчук, Ольга
.
Знедолене дитинство. 10-й клас [Текст] : розвиток мовлення / Ольга Гринчук> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. -
№ 11
. - С. 62-66 : іл.
Рубрики:
Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Англійська література--Діккенс Чарльз (1812-1870 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
словникова робота
--
міні-проекти творчих груп
--
кластер
--
Каторжна
,
оповідання
--
Мільйонер з нетрів, фільм
--
Трійця, картина
Анотація:
Автор пропонує урок із дослідження теми обездоленого дитинства в різних творах мистецтва, який доречно провести після вивчення роману Ч.Діккенса "Пригоди Олівера Твіста". Урок побудований у формі захисту проектів, за результатами яких учні складаютб кластер. Така технологія сприяє узагальненню і систематизації знань учнів, розвитку критичного мислення, логічності, аналітичності та інших компетентностей.
Дод.точки доступу:
Перов, Василь Григорович (російський живописець, один із членів-засновників Товариства пересувних художніх виставок ; 1834-1882) \про нього\; Бойл, Денні (британський кінорежисер і продюсер ; 1956) \про нього\; Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)