Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Компетентнісно орієнтоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Мартиненко, В. О.
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. О. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Читання--Школярі молодшого віку
   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.

Є примірники у відділах:
ВДГН (12.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Фасоля, А. М.
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемам становлення термінології компетентнісно зорієнтованого навчання літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ревчук, С.
    Розробка компетентісних завдань з української літератури / С. Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання в умовах компетентнісного навчання. Подано приклади завдань з української літератури для перевірки рівня сфолрмованості ключових компетентностей — інформаційної, комунікативної, самоорганізаційної


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шуляр, В. І.
    Особливості діяльності суб"єктів сучасного уроку літератури на комплексній основі / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Педагогічні технології
   Уроки--Українська література--Педагогічні технології

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Автор визначив особливості впровадження компетентнісного підходу в систему літературної освіти та окреслив напрямки їх подальшої реалізації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Братко, В. О.
    Формування культурологічної компетентності на уроках літератури / В. О. Братко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9, . - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Педагогічні технології
   Уроки--Українська література--Педагогічні технології

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання -- Культурологічна компетентність
Анотація: У статті розглядається поняття "культурологічна компетентність" та шляхи її формування в учнів основної школи на уроках української літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ремех, Тетяна.
    Роль і місце цілепокладання в компетентнісно орієнтованому навчанні учнів правознавства / Т. Ремех // Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- правознавство
Анотація: У статті аналізується проблема цілепокладання, визначається його роль і місце в навчанні учнів правознавства за компетентнісного підходу до навчання. Описується процес цілепокладання, обгрунтовуються вимоги до постановки цілей навчання, наводяться приклади формулювання цілей уроку з практичного курсу правознавства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Пономарьова, К.
    Нестандартні форми організації навчання української мови в початкових класах [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 1-6
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
нестандартні форми навчання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- українська мова -- підготовка нетрадиційних уроків
Анотація: У статті визначено доступні для молодших школярів нестандартні форми організації навчання української мови. Розкрито особливості їх моделювання та проведення в умовах реалізації компетентнісного підходу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання інозених мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 6. - С. 2-7
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
теоретико-методичні засади -- початкова школа -- компетентнісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Полонська, Т. К.; Басай, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Попова, Людмила
    Класифікація засобів компетентнісно орієнтованого навчання української мови [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно орієнтоване навчання -- засоби навчання
Анотація: На основі узагальнення праць українських педагогів і лінгводидактів автор статті доводить, що, класифікуючи засоби компетентнісно орієнтованого навчання української мови, доцільно брати до уваги мету суб'єктів освітнього процесу, домінувальну модальність сприймання кожного з них, спосіб подання інформаційно-навчального матеріалу й функцію застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)