Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Ф. Петрарка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Приходько, Л. І.
    Художньо-естетичне наповнення уроків літератури [Текст] / Л. І. Приходько // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 10. - С. 2-3.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- література і живопис -- Данте -- В. Блейк -- М. Врубель -- Тиціан -- Шекспір -- Ф. Петрарка -- античність
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність використання творів інших видів мистецтв (живопису, музики) у процесі викладання зарубіжної літератури, з метою формування гармонійної, естетично розвиненої, духовно багатої особистості. Автор на прикладі власного досвіду доводить, що використання зразків світового живопису сприяє більш глибокому зануренню у атмосферу літературного твору та розкриттю художніх образів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кожукало, Н. В.
    "Коронація" мистецтва Відродження [Текст] : [урок зарубіжної літератури] / Н. В. Кожукало // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 10. - С. 6-9. - Зміст: "Мистецтво" / О. Барб'є. "Благословенні будьте, день і рік."; "Щасливі квіти й благовісні трави." / Ф. Петрарка. "Божок кохання якось задрімав." / В. Шекспір. "Когда скалу мой жёсткий молоток." / Мікеланджело.
Рубрики: Мистецтво--Стилі--Ренесанс
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
віртуальна екскурсія до картинної галереї -- Л. да Вінчі -- Рафаель -- Ф. Петрарка -- Дж. Боккаччо -- Мікеланджело
Анотація: Подано розробку уроку, який має на меті дати загальну характеристику мистецтва Ренесансу; використовуючи новітні мультимедійні засоби навчання, ознайомити учнів із митцями доби та їхніми шедеврами; удосконалювати навички готувати повідомлення; зацікавити культурою епохи Відродження, виховувати естетичні смаки школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)