Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=абстрагування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Борисенко, В.
    Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- групи навчально-дослідницьких завдань -- абстрагування -- аналіз -- спостереження
Анотація: У статті зосереджено увагу на дослідницьких завданнях, що є підгрунтям для дослідницької діяльності на уроках та найбільш ефективним засобом організації проблемного навчання. Охарактеризовано основні типи й види завдань та наведено їх приклади, які можна використовувати на уроках української мови.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Дем‘яненко, Петро.
    Про абстрагування в математиці й фізиці та можливий фізичний зміст уявних чисел / П. Дем‘яненко; Ю.Зіньковський // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 24-30 : мал. - Бібліогр.: 4 назви
ББК 74
Рубрики: Методика.Досвід.Пошук
Кл.слова (ненормовані):
абстрагування
Анотація: Дана стаття про абстрагування в математиці й фізиці та можливий фізичний зміст уявних чисел.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Романенко, Юлія.
    Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 24-26
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Дослідницькі завдання
Кл.слова (ненормовані):
дослідження-абстрагування
Анотація: У даному номері журналу "Дивослово" започатковано рубрику "Методичний практикум", де будуть вміщені статті науковців із сучасних підходів та методів, практичних порад щодо втілення інновацій у площині конкретного уроку з української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Оцінюємо розумову готовність дитини до школи [Текст] // Розкажіть онуку. - 2017. - N 5 (травень). - С. 57-64 : ілюстр. - Зміст: Орієнтаційний тест шкільної зрілості ; Малюнок людини ; Копіюання фрази з письмових букв ; Змальовування крапок ; Опитувальник ; Запам'ятай 10 слів (діагностика слухової пам'яті) ; Четвертий зайвий (ввизначення здатності до абстрагування, визначення спільних рис) ; Класифікація (дослідження логічного мислення, вміння узагальнювати) ; Послідовність подій (дослідження рівня розвитку логічного мислення, мовлення та здатності до узагальнень) ; Аналогії (визначення рівня розвитку логічних операцій) ; Повтори малюнок (оцінювання наочно-образного мислення) ; Порівняння за формою (виявлення рівня організації дій, уміння керуватися системою умов задачі, переборюючи вплив сторонніх чинників) ; Повторення цифрових рядів (визначення розвитку короткочасної механічної пам'яті)
Рубрики: Підготовка до школи--Контроль знань
Анотація: Запропоновані матеріали допоможуть батькам самостійно оцінити інтелектуальний рівень готовності дитини до школи за допомогою спостереження і відповідей на спеціальні питання, а також шляхом проведення ряду тестів, які використовуються дитячими психологами при вступі до школи. Тести розраховані для дітей віком 6-7 років.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)