Пошуковий запит: (<.>K=акмеологічний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| 88 О-63
Орбан-Лембрик, Л. Психолого-акмеологічний вимір спілкування [Текст] / Л. Орбан-Лембрик> // Соціальна психологія. - 2009. - N 4. - С. 162-179
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- соціальне спілкування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Чирчик, Сергій. Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / Сергій Чирчик> // Вища освіта. - 2011. - № 5/6. - С. 33-38 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Дизайнерська Кл.слова (ненормовані): суспільно-економічні перетворення -- випускник -- дизайнер -- акмеологія -- інноваційне середовище -- професійна підготовка Анотація: Розглядаються проблеми реалізації акмеологічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Обгрунтовані психолого-педагогічні умови реалізації цього підходу.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>3.
|
Архипова, С. П. Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу / С. П. Архипова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 106-112. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Вища освіта--Соціальний педагог Кл.слова (ненормовані): акмеологічний підхід Анотація: На сучасному етапі розвитку суспільства освіта постає соціальним чинником стабілізації кожної людини, що є передумовою її успішної життєдіяльності. Тому особливо актуальними в сучасній системі вищої освіти України стають пошуки нових ідей і розробка нових концепцій освіти, зокрема шляхів удосконалення підготовки фахівців для різних сфер професійної діяльності.
Дод.точки доступу: Семерчак, Л. І. Знайти схожі
|
>4.
|
Данилова, Галина. Акмеологія управління: інноваційні технології вдосконалення професіоналізму керівних кадрів [Текст] / Г. Данилова> // Освіта і управління. - 2011. - № 1. - С. 31-42. - Библиогр.: с. 41 (20 назв.)
Рубрики: Концепція розвитку професіонала--Акмеологічна Система нормативної регуляції Акмеологія управління Кл.слова (ненормовані): Акмеологічний рівень -- Професіоналізм -- Професіонал -- Особистісно-професійний розвиток -- Професіоналізм діяльності -- Професіоналізм особистості -- Рефлексивна культура -- Професійна компетентність -- Індивідуальний ресурс керівника Анотація: У статті аргументовано доводиться, що в сучасному світі в глобалізованих умовах найголовнішим ресурсом виживання людини є управлінський ресурс. Аналізуються пошуки нової парадигми управління XXI ст., орієнтиром якої мали б стати зміни економічних пріоритетів на духовні. Обгрунтовується специфічність акмеології управління, сутність ії стрижневої проблеми - професіоналізм керівних кадрів на засадах акмеологічого підходу, саморух до власного "АКМЕ."
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Головай, Ірина. Український гуманітарний ліцей - ровесник незалежної України [Текст] / І. Головай> // Освіта і управління. - 2011. - № 2-3. - С. 81-85
ББК 74.24.731 Рубрики: Ліцей--Акмеологічний навчальний заклад Сучасна освіта--Навчально-виховний комплекс Рейтинг навчального закладу--Незалежне оцінювання Кл.слова (ненормовані): Інноваційний заклад -- Школа-родина Анотація: Стаття присвячена 20-й річниці з дня утворення Українського гуманітарного ліцею.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Остапчук, Валентина. Акмеологічний підхід до уроку літератури [Текст] / Валентина Остапчук> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 7-9
ББК 74.268.0 Рубрики: Світова література--Уроки Анотація: В статі йдеться, що у сучасному суспільстві школа стає центром пошуку нового світорозуміння, формування нової педагогіки - співробітництва вчителя і учня в творчому процесі навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Василенко, Надія Інформатизація управління закладом освіти як одна з умов його розвитку [Текст] / Надія Василенко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2013. - № 1. - С. 4-20
ББК 74.204 Рубрики: Управління--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інформаційний освітній простір -- системний -- акмеологічний
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Головай, Ірина Як ми творимо здоров'язбережувальний акмеологічний простір ліцею [Текст] / Ірина Головай, Антоніна Пономаренко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 68-76. - Бібліогр.: с. 76
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Здоров'язбережувальна освіта Кл.слова (ненормовані): здоров'язбережувальний акмепростір -- здоров'язбережувальні технології -- здоров'язбережувальні компенсації
Дод.точки доступу: Пономаренко, Антоніна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Базиль, Людмила. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 81 + 83 Рубрики: Українська мова--Методична робота Українська література--Методична робота--Вчитель Кл.слова (ненормовані): учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Коломис, Г. Г. Формування ціннісного ставлення учнів за умов громадсько-активної акмеологічної школи / Г. Г. Коломис> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7(липень). - С. 2-18 : рис.
ББК 74 Рубрики: Педагогіка--Досвід шкіл Кл.слова (ненормовані): громадсько-активна школа -- акмеологія -- модель педагога-вихователя -- акмеологічний підхід Анотація: В статті представлено модель громадсько-активної школи на прикладі діяльності Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 20.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Кузьменко, Людмила. Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) [Текст] / Л. Кузьменко> // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 17-22. - Библиогр.: с. 22 (9 назв.)
ББК 74 Рубрики: Реформи в освіті Педагогічна культура Вчитель-акмеолог Анотація: У статті розкрито питання, яким має бути сучасний педагог творчого рівня в контексті акмеології. З'ясовано, які вимоги перед освітою ставить сучасне суспільство. Подані результати проведеного дослідження щодо бачення і розуміння ролі вчителя сьогоднішніми студентами, майбутніми педагогами.
Знайти схожі
|
>12.
|
Хворостяний, Ігор. Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього? [Текст] / І. Хворостяний> // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 53-61. - Библиогр.: с. 61 (7 назв.)
ББК 74 Рубрики: Освіта--Інноваційна діяльність Інформатизація суспільства Український гуманітарний ліцей Кл.слова (ненормовані): Акмеологічний простір -- Проектна технологія Анотація: У статті розглянуто діяльність Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка як школи майбутнього.
Знайти схожі
|
>13.
|
Гребенюк, Людмила. Розвиток громадянських компетентностей на уроках історико-суспільствознавчого циклу [Текст] / Л. Гребенюк> // Історія України (Шкільний світ). - 2016. - № 16. - С. 11-16 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Викладання історії та суспільствознавства в школі Компетентність--Учні Громадянське виховання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність -- акмеологічний заклад -- гуманітарний ліцей -- метод ретроальтернативістики -- проектна технологія -- технологія кооперованого навчання -- асоціативні завдання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Шеремет, Тетяна. Акме-технології у вивченні природничих дисциплін [Текст] : єдність традицій та інновацій / Т. Шеремет> // Біологія (Шкільний світ). - 2016. - № 21. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Освіта--Інновації Природничі науки--Методика викладання--Акмеологія Кл.слова (ненормовані): моделюючі технології -- акмеологічний підхід -- навчальний процес -- проектна технологія навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Ковганич, Г.. Концептуальні засади розвитку акмеологічного навчального закладу [Текст] / Галина Ковганич, Марія Гук> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 12. - Вкладка. - С. 2-22. - Бібліогр.: с.22
Рубрики: Інноваційна педагогіка--Акмеологічний навчальний заклад
Дод.точки доступу: Гук, Марія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Капелюха, Ганна. Акмеологічні прийоми створення ситуації успіху в навчанні [Текст] / Г. Капелюха> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР) Рубрики: Початкова школа--Педагогічні технології Молодші школярі--Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): акмеологічний -- початкова школа -- вчитель -- учень Анотація: У статті розкриті особливості створення ситуації успіху на уроках в початковій школі. Охарактеризовано основні прийоми педагогічної технології "Створення ситуації успіху" в навчанні молодших школярів.
Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Нерубайський, Володимир. Школа свідомого українця. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом в умовах розбудови НУШ [Текст] / Володимир Нерубайський> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Принципо управлінської діяльності ; Модель інноваційного розвитку Тальнівської НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 - гімназія" "Школа свідомого українця"
Рубрики: Нова українська школа--Управління--Досвід--Тальне, місто (Черкаська область) Освітні реформи--Україна Кл.слова (ненормовані): моделі організації освітнього процесу -- акмеологічний підхід -- стратегічні зміни в навчальному закладі -- місія сучасної школи -- формування учнівського акмеосередовища -- модель інноваційної школи Анотація: Освітні реформи стимулюють педагогічні колективи на чолі з директорами закладів загальної середньої освіти також змінюватися й розвиватися. Автор матеріалу впевнений, що сучасний навчальний заклад повинен бути зорієнтований на інноваційний розвиток, у якому активними є всі учасники освітнього процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Головай, Ірина. Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / Ірина Головай> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 21-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Вчитель Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- акмеологічний простір -- учитель-акмеолог -- обдарована особистість -- педагогічна майстерність -- лінгвістична компетентність Анотація: Представлено варіативні моделі вчителя-філолога акмеологічного ліцею, визначено професійні компетентності, якими має володіти учитель-філолог-акмеолог, та окреслено його концептуальну самобутність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|