Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=акмеологічний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
88
О-63


    Орбан-Лембрик, Л.
    Психолого-акмеологічний вимір спілкування [Текст] / Л. Орбан-Лембрик // Соціальна психологія. - 2009. - N 4. - С. 162-179
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- соціальне спілкування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Чирчик, Сергій.
    Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / Сергій Чирчик // Вища освіта. - 2011. - № 5/6. - С. 33-38 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Дизайнерська
Кл.слова (ненормовані):
суспільно-економічні перетворення -- випускник -- дизайнер -- акмеологія -- інноваційне середовище -- професійна підготовка
Анотація: Розглядаються проблеми реалізації акмеологічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Обгрунтовані психолого-педагогічні умови реалізації цього підходу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

3.


    Архипова, С. П.
    Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу / С. П. Архипова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 106-112. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Вища освіта--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід
Анотація: На сучасному етапі розвитку суспільства освіта постає соціальним чинником стабілізації кожної людини, що є передумовою її успішної життєдіяльності. Тому особливо актуальними в сучасній системі вищої освіти України стають пошуки нових ідей і розробка нових концепцій освіти, зокрема шляхів удосконалення підготовки фахівців для різних сфер професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Семерчак, Л. І.

Знайти схожі

4.


    Данилова, Галина.
    Акмеологія управління: інноваційні технології вдосконалення професіоналізму керівних кадрів [Текст] / Г. Данилова // Освіта і управління. - 2011. - № 1. - С. 31-42. - Библиогр.: с. 41 (20 назв.)
Рубрики: Концепція розвитку професіонала--Акмеологічна
   Система нормативної регуляції

   Акмеологія управління

Кл.слова (ненормовані):
Акмеологічний рівень -- Професіоналізм -- Професіонал -- Особистісно-професійний розвиток -- Професіоналізм діяльності -- Професіоналізм особистості -- Рефлексивна культура -- Професійна компетентність -- Індивідуальний ресурс керівника
Анотація: У статті аргументовано доводиться, що в сучасному світі в глобалізованих умовах найголовнішим ресурсом виживання людини є управлінський ресурс. Аналізуються пошуки нової парадигми управління XXI ст., орієнтиром якої мали б стати зміни економічних пріоритетів на духовні. Обгрунтовується специфічність акмеології управління, сутність ії стрижневої проблеми - професіоналізм керівних кадрів на засадах акмеологічого підходу, саморух до власного "АКМЕ."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Головай, Ірина.
    Український гуманітарний ліцей - ровесник незалежної України [Текст] / І. Головай // Освіта і управління. - 2011. - № 2-3. - С. 81-85
ББК 74.24.731
Рубрики: Ліцей--Акмеологічний навчальний заклад
   Сучасна освіта--Навчально-виховний комплекс

   Рейтинг навчального закладу--Незалежне оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
Інноваційний заклад -- Школа-родина
Анотація: Стаття присвячена 20-й річниці з дня утворення Українського гуманітарного ліцею.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Остапчук, Валентина.
    Акмеологічний підхід до уроку літератури [Текст] / Валентина Остапчук // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 7-9
ББК 74.268.0
Рубрики: Світова література--Уроки
Анотація: В статі йдеться, що у сучасному суспільстві школа стає центром пошуку нового світорозуміння, формування нової педагогіки - співробітництва вчителя і учня в творчому процесі навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Василенко, Надія
    Інформатизація управління закладом освіти як одна з умов його розвитку [Текст] / Надія Василенко // Директор школи (Шкільний світ). - 2013. - № 1. - С. 4-20
ББК 74.204
Рубрики: Управління--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний освітній простір -- системний -- акмеологічний


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Головай, Ірина
    Як ми творимо здоров'язбережувальний акмеологічний простір ліцею [Текст] / Ірина Головай, Антоніна Пономаренко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 68-76. - Бібліогр.: с. 76
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Здоров'язбережувальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальний акмепростір -- здоров'язбережувальні технології -- здоров'язбережувальні компенсації


Дод.точки доступу:
Пономаренко, Антоніна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Базиль, Людмила.
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 81 + 83
Рубрики: Українська мова--Методична робота
   Українська література--Методична робота--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід
Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Коломис, Г. Г.
    Формування ціннісного ставлення учнів за умов громадсько-активної акмеологічної школи / Г. Г. Коломис // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7(липень). - С. 2-18 : рис.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Досвід шкіл
Кл.слова (ненормовані):
громадсько-активна школа -- акмеологія -- модель педагога-вихователя -- акмеологічний підхід
Анотація: В статті представлено модель громадсько-активної школи на прикладі діяльності Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 20.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Кузьменко, Людмила.
    Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) [Текст] / Л. Кузьменко // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 17-22. - Библиогр.: с. 22 (9 назв.)
ББК 74
Рубрики: Реформи в освіті
   Педагогічна культура

   Вчитель-акмеолог

Анотація: У статті розкрито питання, яким має бути сучасний педагог творчого рівня в контексті акмеології. З'ясовано, які вимоги перед освітою ставить сучасне суспільство. Подані результати проведеного дослідження щодо бачення і розуміння ролі вчителя сьогоднішніми студентами, майбутніми педагогами.


Знайти схожі

12.


    Хворостяний, Ігор.
    Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього? [Текст] / І. Хворостяний // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 53-61. - Библиогр.: с. 61 (7 назв.)
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інноваційна діяльність
   Інформатизація суспільства

   Український гуманітарний ліцей

Кл.слова (ненормовані):
Акмеологічний простір -- Проектна технологія
Анотація: У статті розглянуто діяльність Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка як школи майбутнього.


Знайти схожі

13.


    Гребенюк, Людмила.
    Розвиток громадянських компетентностей на уроках історико-суспільствознавчого циклу [Текст] / Л. Гребенюк // Історія України (Шкільний світ). - 2016. - № 16. - С. 11-16 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Викладання історії та суспільствознавства в школі
   Компетентність--Учні

   Громадянське виховання--Загальноосвітні школи

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- акмеологічний заклад -- гуманітарний ліцей -- метод ретроальтернативістики -- проектна технологія -- технологія кооперованого навчання -- асоціативні завдання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Шеремет, Тетяна.
    Акме-технології у вивченні природничих дисциплін [Текст] : єдність традицій та інновацій / Т. Шеремет // Біологія (Шкільний світ). - 2016. - № 21. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Освіта--Інновації
   Природничі науки--Методика викладання--Акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
моделюючі технології -- акмеологічний підхід -- навчальний процес -- проектна технологія навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Ковганич, Г..
    Концептуальні засади розвитку акмеологічного навчального закладу [Текст] / Галина Ковганич, Марія Гук // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 12. - Вкладка. - С. 2-22. - Бібліогр.: с.22
Рубрики: Інноваційна педагогіка--Акмеологічний навчальний заклад


Дод.точки доступу:
Гук, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Капелюха, Ганна.
    Акмеологічні прийоми створення ситуації успіху в навчанні [Текст] / Г. Капелюха // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Початкова школа--Педагогічні технології
   Молодші школярі--Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний -- початкова школа -- вчитель -- учень
Анотація: У статті розкриті особливості створення ситуації успіху на уроках в початковій школі. Охарактеризовано основні прийоми педагогічної технології "Створення ситуації успіху" в навчанні молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

17.


    Нерубайський, Володимир.
    Школа свідомого українця. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом в умовах розбудови НУШ [Текст] / Володимир Нерубайський // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Принципо управлінської діяльності ; Модель інноваційного розвитку Тальнівської НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 - гімназія" "Школа свідомого українця"
Рубрики: Нова українська школа--Управління--Досвід--Тальне, місто (Черкаська область)
   Освітні реформи--Україна

Кл.слова (ненормовані):
моделі організації освітнього процесу -- акмеологічний підхід -- стратегічні зміни в навчальному закладі -- місія сучасної школи -- формування учнівського акмеосередовища -- модель інноваційної школи
Анотація: Освітні реформи стимулюють педагогічні колективи на чолі з директорами закладів загальної середньої освіти також змінюватися й розвиватися. Автор матеріалу впевнений, що сучасний навчальний заклад повинен бути зорієнтований на інноваційний розвиток, у якому активними є всі учасники освітнього процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Головай, Ірина.
    Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / Ірина Головай // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 21-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- акмеологічний простір -- учитель-акмеолог -- обдарована особистість -- педагогічна майстерність -- лінгвістична компетентність
Анотація: Представлено варіативні моделі вчителя-філолога акмеологічного ліцею, визначено професійні компетентності, якими має володіти учитель-філолог-акмеолог, та окреслено його концептуальну самобутність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)