Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=артикуляція<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Хоменко, Л.
Чому українська мова співуча [Текст] / Людмила Хоменко> // Початкова школа. - 2011. -
№ 5
. - С. 43-44.
Рубрики:
Українська мова--Фонетика
Кл.слова (ненормовані):
милозвучність
--
артикуляція
--
чергування
--
асиміляція
Анотація:
У статті наведено міркування про милозвучність української мови, яка за визначенням ЮНЕСКО посідає друге місце за милозвучністю після італійської.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Рощіна, С.
Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 11
. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.48
Рубрики:
Професійні діалекти--Студенти--Педагогічні навчальні заклади
Мовлення українське--Студенти--Педагогічні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення
--
психофізіологічні основи мовлення
--
формування мовлення студентів ВНЗ
--
дикція
--
артикуляція
--
тонація
Анотація:
У статті розглядаються питання формування професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ як особистісної якості майбутніх фахівців. Наведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного мовлення педагогів, розглянуто зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Добронравова, Л.
Healthy Way of Life [Текст] / Л. Добронравова> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. -
№ 1
. - С. 53-59. - Текст укр., англ.
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення
--
артикуляція
--
спонтанне мовлення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Рудас, Л. Ф.
Парадигма початкового періоду навчання учнів-вокалістів [Текст] / Л. Ф. Рудас> // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2017. -
№ 10
. - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Розробки уроків--Музичне мистецтво
Досвід--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
основні недоліки початкового періоду навчання
--
відкритий звук
--
основні завдання початкового періоду навчання учнів-вокалістів
--
вправи для розвитку співочого дихання
--
перші уявлення про звук
--
значення вокалізів
--
регістрова рівність звуку
--
кантиленний спів
--
виховання рухливості голосу
--
артикуляція
у співі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
5.
Тарнавська, Алла
Одяг для малят і сороченят : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Алла Тарнавська, Юлія Осадча> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 11
. - С. 32-34
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
артикуляція
звуків
--
звуковий планшет
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - вправляти дітей у диференціації свистячих та шиплячих звуків [с] і [ш], у правильній їх артикуляції; продовжувати вчити називати спільний звук у різних частинах слів; замінювати звук на початку запропонованих слів, отримуючи нові; продовжувати вправляти у вживанні та узгодженні числівників з іменниками та прикметниками, створенні слів за допомогою префікса "за", доборі антонімів; спонукати до побудови складних речень зі сполучниками "тому що", "отже", вставними словами "мабуть", "здається", "напевно"; розвивати фонематичних слух, пам'ять, увагу, логічне мислення та ін.
Дод.точки доступу:
Осадча, Юлія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
6.
Кистанчук, Наталка
.
Урок-зустріч з української мови в 1 класі [Текст] / Наталка Кистанчук> // Початкова школа. - 2020. -
№ 8 (серп.)
. - С. 56-57
Рубрики:
Українська мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
абетка
--
алфавіт
--
азбука
--
аудіативні уміння
--
артикуляція
--
логіко-мовленнєві вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)