Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=афішування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Богосвятська, А. І.
    Уроки-майстерності: технологія і практика [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 3. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічна майстерність--Технологія
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерня -- рефлексія -- самоаналіз -- афішування
Анотація: Педагогічна майстерня - це така форма навчання дорослих і дітей, яка створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. В статті подана технологія уроку-майстерні зі світової літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. -М.
    Уроки-майстерні: технологія і практика [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерня -- принципи та правила проведення -- організація діяльності -- технологія -- етапи -- індуктор -- самоконструкція -- соціалізація -- афішування -- рефлексія -- типологія майстерень
Анотація: Мета статті - на підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізувати педагогічний досвід використання у викладанні світової літератури творчих майстерень. Підкреслено, що така форма навчання створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Розкрито мету, принципи та правила проведення майстерні, особливості організації учнів. Детально проаналізовано етапи проведення подібних занять, а також типологію майстерень за різними видами класифікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Куликова, І. С.
    Застосування мережевого сервісу "Хмара слів" на уроці [Текст] : нові формати освіти / І. С. Куликова, О. І. Отаманська // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 11. - С. 9-12 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інтернет-технології--Інформаційні ресурси
Кл.слова (ненормовані):
афішування -- соціоконструкція -- реконструкція -- деконструкція -- соціалізація -- асоціації -- індукція


Дод.точки доступу:
Отаманська, О.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Лошицька, Олена.
    ВОРКШОП у системі роботи педагога в сучасному освітньому просторі [Текст] / Олена Лошицька // Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 12. - С. 49-65 : рис. - Бібліогр.: с. 65
Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Воркшоп

Кл.слова (ненормовані):
інновація -- алгоритм -- афішування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)