Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=банківський продукт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Данилюк, Є. Ю.
    Продуктова політика як одна з ключових складових маркетингової політики банку [Текст] / Є. Ю. Данилюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7/8. - С. 127-131 (№8) : рис. - Бібліогр.: с. 131
Рубрики: Банківські послуги
Кл.слова (ненормовані):
банківський продукт -- банківська операція -- маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Білошапка, Вікторія.
    Місце інноваційних стратегій у підвищенні якості банківських послуг і продуктів [Текст] / Вікторія Білошапка, Аліна Корчан // Банківська справа. - 2013. - № 2. - С. 98-103. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 65.262.10
Рубрики: Банківські послуги--Інновації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний процес -- інноваційна стратегія -- модифікація -- банківський продукт
Анотація: Стаття присвячена виявленню закономірностей застосування інноваційних стратегій у процесі підвищення якості банківських послуг і продуктів. Розкривається сутність основних типів інноваційних банківських стратегій, наводиться їх характеристика.


Дод.точки доступу:
Корчан, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Панченко, Ольга.
    Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / Ольга Панченко // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 47-54 : табл. - Бібліогр.: с. 53-54
Рубрики: Маркетинг--комунікації--Інноваційні інструменти
Кл.слова (ненормовані):
фінансові послуги -- банківський продукт -- економічний ресурс
Анотація: Автор статті розповідає про розвиток банківського цифрового маркетингу як наслідок еволюції діяльності банків, оскільки цифровий маркетинг має величезний потенціал і відкриває багато можливостей для залучення клієнтів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)