Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=банківський продукт<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Данилюк, Є. Ю.
Продукт
ова політика як одна з ключових складових маркетингової політики банку [Текст] / Є. Ю. Данилюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 127-131 (№8) : рис. - Бібліогр.: с. 131
Рубрики:
Банківські послуги
Кл.слова (ненормовані):
банківський
продукт
--
банківська операція
--
маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Білошапка, Вікторія
.
Місце інноваційних стратегій у підвищенні якості банківських послуг і
продукт
ів [Текст] / Вікторія Білошапка, Аліна Корчан> // Банківська справа. - 2013. -
№ 2
. - С. 98-103. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК
65.262.10
Рубрики:
Банківські послуги--Інновації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний процес
--
інноваційна стратегія
--
модифікація
--
банківський
продукт
Анотація:
Стаття присвячена виявленню закономірностей застосування інноваційних стратегій у процесі підвищення якості банківських послуг і
продукт
ів. Розкривається сутність основних типів інноваційних банківських стратегій, наводиться їх характеристика.
Дод.точки доступу:
Корчан, Аліна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Панченко, Ольга
.
Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / Ольга Панченко> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 1
. - С. 47-54 : табл. - Бібліогр.: с. 53-54
Рубрики:
Маркетинг--комунікації--Інноваційні інструменти
Кл.слова (ненормовані):
фінансові послуги
--
банківський
продукт
--
економічний ресурс
Анотація:
Автор статті розповідає про розвиток банківського цифрового маркетингу як наслідок еволюції діяльності банків, оскільки цифровий маркетинг має величезний потенціал і відкриває багато можливостей для залучення клієнтів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)