Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 63 Б 77
Бойко, В. Историко-культурное наследие как бренд, или восстановление короткого пути от мецената к художнику [Текст] / В. Бойко> // День. - 2010. - N 23. - С. 6.
ББК 63
Кл.слова (ненормовані): Історія -- ВКр Анотація: Майбутнє культурно-історичної спадщини Чернігівщини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Зозульов, О. Корпоративний бренд : сутність та особливості [Текст] / О. Зозульов, М. Григораш> // Маркетинг в Українi. - 2010. - N 2. - С. 36-42. - Бібліогр.: с.42
. - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): торгові марки -- ВДЕТН -- корпоративне управління
Дод.точки доступу: Григораш, М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Антонюк, О. Бренд держави: особливості формування національного бренду [Текст] / О. Антонюк> // Маркетинг в Українi. - 2010. - N 5. - С. 52-54. - Бібліогр.: с. 54
. - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): торгові марки -- ВДЕТН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 66 М 29
Мартыненко, А. Русский фашизм: бренд или реальность? [Текст] / А. Мартыненко> // 2000. - 2011. - N 5. - С. F4-F5.
ББК 66 Рубрики: Національні відносини Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- нацизм Анотація: О скинхедах и нацистских организациях в России.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Гаєв, Максим. Час "вийти з тіні" [Текст] / М. Гаєв> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 19. - Библиогр.: с. 19 (1 назв.)
Рубрики: Інтернет-маркетинг Інтернет-комунікації Бренд--Просування--Інтернет Анотація: У статті автор наводить свою думку щодо розвитку ринку Інтернет-комунікацій, а також викладає розроблені ним принципи, які допоможуть замовникам Інтернет-реклами освоїтись у цифровому просторі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Галкін, Євген. Міфи про Google adwords [Текст] / Є. Галкін> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 20.
Рубрики: Інтернет-реклама Інтернет-маркетинг Бренд--Просування--Інтернет Анотація: У статті надано поради підприємцям, що намагаються залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Размус, Віктор. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні [Текст] / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 62-66. - Библиогр.: с. 66 (19 назв.)
Рубрики: Мобільні оператори--Україна Бренд--Мобільний зв'язок Імідж бренду Анотація: У статті проаналізовано, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв/язку в Україні: Київстар, МТС, Life.
Дод.точки доступу: Слободяник, Олена; Нуцковський, Богуслав Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Абрамовских, В. Павленковская - не просто бренд, а другой уровень работы [Текст] / Валентина Абрамовских> // Библиополе. - 2011. - № 3. - С. 2-4
ББК 78.34(Рос) Рубрики: Публічні бібліотеки--Бібліотечне обслуговування Кл.слова (ненормовані): НМВ Анотація: З досвіду роботи Павленківських бібліотек в Челябінській обл. (РФ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Пустотін, Вадим. Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. Пустотін> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36
Рубрики: Бренд Торгова марка Лояльність споживача Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Чумаченко, Андрій. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування Соціальні мережі--Просування товару Інтернет-маркетинг Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Важенина, И. Бренд территории: определения, сущность, формирование [Текст] / Ирина Важенина> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 9. - С. 34-42 : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 42
Рубрики: Регіональний розвиток--Території Кл.слова (ненормовані): імідж території -- репутація території -- брендінг території
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Абдуліна, І. "Актуальні проблеми інтелектуальної власності" - національний бренд України [Текст] / Ірина Абдуліна> // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 4-11 : фотогр.
Рубрики: Інтелектуальна власність--Україна Кл.слова (ненормовані): торгові марки -- авторське право -- інноваційний розвиток
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Смілянець, В. (аспірант). Технології формування власної торговельної марки [Текст] / В. Смілянець> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Библиогр.: с. 44 (8 назв.)
Рубрики: Торгівельна марка--Власна Бренд-менеджмент Торгівельні мережі--Конкурентоспроможність Анотація: У статті запропоновано специфічні інструменти бренд-менеджменту від формування бренд-стратегії та формування архітектури своїх брендів до проведення бренд-аудиту та пошуку нових підходів щодо розвитку та просування своїх брендів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Шрамко, І. Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати [Текст] / І. Шрамко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46
Рубрики: Торгівельна марка Бренд Маркетинг--Чехія Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Старостіна, А. (завідувач кафедри; кандидат економічних наук; професор). Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Текст] / А. Старостіна, В. Кравченко, А. Личова> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 47-56. - Библиогр.: с. 55-56 (23 назв.)
Рубрики: Імідж країни Бренд країни Імідж України Анотація: У статті проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн, викладено результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр.
Дод.точки доступу: Кравченко, В. (кандидат економічних наук; доцент); Личова, А. (кандидат економічних наук; доцент) Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Крайнюченко, О. Ф. Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда [Текст] / О. Ф. Крайнюченко, Ю. І. Максименко, Т. В. Гаврилова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 114-116 (№7). - Бібліогр.: с. 116
Рубрики: Економіка підприємства--Бренд Кл.слова (ненормовані): корпоративний бренд -- маркетинг -- ЗАТ "Оболонь" -- кондитерська корпорація Roshen
Дод.точки доступу: Максименко, Ю. І.; Гаврилова, Т. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Бобринская, Екатерина. Концептуализм как бренд [Текст] : [концептуальные художники, новая экономика искусств] / Екатерина Бобринская ; интервью В. Захаров> // Искусство. - 2011. - № 2/3. - С. 38-43 : фотоил
. - ISSN 0130-2523ББК 85 Рубрики: Мистецтвознавці--Авангардизм--Історія Кл.слова (ненормовані): Бренд -- революція в мистецтві -- концептуальні художники -- нова економіка мистецтв
Дод.точки доступу: Захаров, В. \интервью.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Старостіна, А. О. Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни Кл.слова (ненормовані): макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування
Дод.точки доступу: Антонюк, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Гнатюк, Сергій. Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання [Текст] / Сергій Гнатюк > // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: с. 52-53
ББК 66.3(4Укр)4 Рубрики: Політика--Державність--Україна Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- державний бренд -- зв'язки з громадськістю -- комунікативна політика -- органи державної влади -- інформаційна політика Анотація: Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Кеворков, Владимир. Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга [Текст] / В. Кеворков> // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 11-12. - С. 69-72.
ББК 65.290-21 Рубрики: Бренд Управління компанією Управління маркетингом Кл.слова (ненормовані): Реклама -- Якість Анотація: Дана стаття про помилки, які допускаються вітчизняними компаніями у визначенні ролі і завдань маркетингу, а також про можливі наслідки цих помилок.
Знайти схожі
|
|
|