Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення лексики<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кучерук, Оксана.
    Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 26-30.
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вивчення лексики
Анотація: У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Поліщук, Тетяна.
    Тематичні групи неологізмів у сучасній українській мові : на матеріалі газети "Україна молода" [Текст] / Тетяна Поліщук // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Лексика
Кл.слова (ненормовані):
вивчення лексики -- неологізм -- тематична група -- підгрупа -- номен -- мова преси -- лексичні засоби у періодиці
Анотація: Окреслено та проаналізовано тематичні групи неологізмів у сучасній українській мові (на матеріалі газети "Україна молода"). Розглянуто основні джерела та сфери виникнення новотворів, визначено головні джерела поповнення лексики та основні чинники, які сприяли появі названих одиниць.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Рихло, К. В.
    Unsere liebsten Tiere [Text] / К. В. Рихло // Німецька мова в школі. - 2018. - № 1. - S8-12
Рубрики: Німецька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вивчення лексики -- робота зі словником -- читання -- переклад


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Павлюк, М. О.
    Reime und Gedichte im Deutschunterricht [Text] / М. О. Павлюк // Німецька мова в школі. - 2018. - № 1. - S26-28
Рубрики: Німецька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вивчення лексики -- читання -- переклад


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)