Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=видавничий бізнес<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Волошаненко, Є. В.
Теоретико-прикладні аспекти впровадження інформаційних технологій у
видавничий
бізнес
[Текст] / Є. В. Волошаненко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. -
№ 3
. - С. 132-135. - Бібліогр.: с. 135
Рубрики:
Видавнича діяльність--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
видавничий
бізнес
--
мережна економіка
--
відтворювальний цикл
--
бізнес
-процес
--
продукування контенту
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ярошенко, Роман
.
Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд ХV-ХVІ століть [Текст] / Р. Ярошенко> // Українське слово і сучасність. - 2017. -
№ 3
. - С. 13-20. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики:
Видавнича справа--Історія--Україна
Національна свідомість--Формування--Історія--Україна
Українська книга--Історія
Кл.слова (ненормовані):
вплив
--
книга
--
видавничий
бізнес
Анотація:
У статті здійснено аналіз ролі видавничої справи в процесі формування національної свідомості ХV-ХVІ століть. Автор демонструє вибіркові історичні факти, що відбувалися у видавничій справі загалом та початках видавничого
бізнес
у зокрема, які безпосередньо впливали на формування національної свідомості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)