Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=види мовленнєвої діяльності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Василенко, М.
    Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" [Текст] / Марина Василенко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- комунікативнозначущі жанри -- комунікативна діяльність учителя -- професійно-комунікативні вміння
Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Висвітлюються головні принципи і завдання курсу, що реалізуються в процесі навчання. Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань з основних питань комунікації і формують професійно-комунікативні вміння протягом усого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Вашуленко, О.
    Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- складові читацької компетентності -- мовленнєва складова -- мовленнєві уміння і навички -- види мовленнєвої діяльності -- слухання (аудіювання) -- говоріння -- читання
Анотація: У статті розглядається проблема формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодшого школяра, розглядаються види мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання, окреслюються напрями цієї роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Цінько, С.
    Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників : урок [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- аудіювання -- читання -- говоріння -- письмо -- текст -- стилі мовлення -- типи мовлення
Анотація: У статті пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентності дев'ятикласників на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності(аудіювання, читання, говоріння, письмо). Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Зимульдінова, А.
    Мова й мовлення молодших школярів. Наукові засади [Текст] / Алла Зимульдінова, Світлана Гірняк // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються наукові засади мови й мовлення, зосереджується увага на розкритті змісту нормативних документів про мову та мовлення, на працях провідних психологів, педагогів, мовознавців та методистів. Обґрунтовується взаємозв'язок різних видів мовленнєвої діяльності, що сприятиме якісному оволодінню мовних знань та мовленнєвих умінь молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Гірняк, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Хорошковська, О.
    Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання [Текст] / Ольга Хорошковська, Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 30-37
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання в школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
школи з польською мовою навчання -- інтерференція -- транспозиція -- види мовленнєвої діяльності -- усне мовлення -- навчання грамоти -- зразки уроків
Анотація: У статті висвітлено специфіку навчання української грамоти учнівшкіл із польською мовою навчання, які оволоділи латиницею; розкриваються особливості підручника й методика формування всіх видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти; наводяться зразки уроків.


Дод.точки доступу:
Яновицька, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Петрук, О.
    Особливості нових підручників "Українська мова" для 4 класу з молдавською/румунською мовами навчання [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 49-52.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
   Українська мова--Початкове навчання--Підручники та посібники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- види мовленнєвої діяльності -- мовні одиниці -- текст
Анотація: У статті розкрито особливості нових підручників української мови для 4 класу шкіл з навчанням молдавською/румунською мовами. Окреслено нові підходи до презентації мовного матеріалу в підручниках та його спрямованість на розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Петрук, О.
    Система уроків української мови у 4 класі шкіл з молдовською/румунською мовами навчання [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 53-56
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- підручник -- програма -- тема
Анотація: У статті викладено стислі рекомендації щодо систематизації уроків української мови у 4 класі шкіл з навчанням молдавською/румунською мовами. Матеріал статті стане у нагоді вчителю під час роботи за підручником О. Хорошковської, О. Петрук "Українська мова. 4 клас" (Львів, "Світ", 2015).

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Петрук, О.
    Систематизація уроків української мови у 3 класі шкіл з молдавською/румунською мовами навчання [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 33-36.
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- підручник -- теми уроків
Анотація: У статті викладено стислі рекомендації щодо систематизації уроків української мови у 3 класі шкіл з навчанням молдавською/румунською мовами. Матеріал статті стане у пригоді вчителю під час роботи за підручником О. Хорошковської, О. Петрук "Українська мова. 3 клас" (Львів, "Світ", 2013).


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)