Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=виховання засобами музики<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Задніпровська, Лариса
Пісні з весняним настроєм [Текст] / Лариса Задніпровська> // Дошкільне
виховання
. - 2014. -
№ 4
. - С. 38-39 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Естетичне
виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховання
засобами
музики
--
дитячі пісні з нотами
Анотація:
Подано тексти дитячих пісень з нотами, які створять радісний весняний настрій у кожної дитини.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Гнєда, Елла
Сонечко в гостях у малят : музичне комплексне заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Елла Гнєда> // Дошкільне
виховання
. - 2019. -
№ 5
. - С. 32-33
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Музичне
виховання
Кл.слова (ненормовані):
художньо-мовленнєва діяльність
--
виховання
засобами
музики
Анотація:
Подано розробку комплексного музичного заняття для дітей молодшої групи, мета якого - спонукати дітей виконувати і змінювати музично-ритмічні рухи відповідно темпу
музики
; закріплювати знання про характер музичного твору (веселий, сумний); заохочувати до співу; розвивати творчість дітей в імітації рухів, наслідуванні; сприяти емоційно позитивному сприйманню музичної діяльності, розвитку навичок утворення зменшувально-пестливих слів та малювання пальчиком; викликати інтерес до художньо-естетичної діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)