Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вчитель початкової школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Большакова, І.
    Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішньошкільної методичної роботи [Текст] / Інна Большакова // Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 3 назв. - Поч.№ 1. - С.34-35
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Методична робота
   Логіка--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
логічна культура -- вчитель початкової школи -- рольовий тренінг
Анотація: У статті проаналізовано сутність поняття "логічна культура" та його структуру; надано практичні рекомендації вчителям початкової школи щодо організації внутрішньошкільної методичної роботи, спрямованої на розвиток логічної культури, на забезпечення професіоналізму вчителя у побудові уроків курсу "Логіка" варіативної складової Типового навчального плану для початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мартиненко, С.
    Діагностичне тестування професійного та особистісного становлення вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 1-2. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійне становлення -- вчитель початкової школи
Анотація: Запропоновано адаптоване діагностичне тестування "Наскільки Ви вільні в професійному та особистісному становленні?" (за О. Чирковською), яке допоможе вчителю початкової школи визначити, наскільки вільно він почувається у професійному й особистісному вимірі.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Митник, О.
    Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі [Текст] / Олександр Митник, Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 9-13. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Дитяча психологія--Шкільна
Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог -- вчитель початкової школи -- молодші школярі -- педагогічні задачі -- темперамент молодших школярів -- тестові завдання -- сприймання інформації учнем
Анотація: У статті охарактеризовано три типи людей за способом сприйняття й обробки зовнішньої інформації: "глядач", "слухач", "діяч". Наведено методичні поради вчителю щодо роботи з кожним із вказаних типів учнів.


Дод.точки доступу:
Кочерга, Олександр
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Зарудня, О.
    Складові моніторингу професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Ольга Зарудня // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність вчителя -- вчитель початкової школи -- учні початкової школи -- моніторингове дослідження
Анотація: У статті охарактеризовано основні складові професійної діяльності вчителя початкової школи, які слід враховувати при організації та проведенні моніторингового дослідження його фахової діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)