Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=візуалізація навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу й загальнопоетикальними поняттями [Текст] // Сучасна філологія: теоретичні, практичні та інноваційні аспекти розвитку (досвід реалізації компетентнісного підходу) : кол. монографія / [В. В. Борисенко та ін.]. - Чернігів : Десна Поліграф, 2018. - С. 94-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вчителі української літератури--Педагогічна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
літературні напрями -- художні стилі -- ціннісно-світоглядні орієнтири -- український романтизм -- сентименталізм -- реалізм -- імпресіонізм -- візуалізація навчання


Дод.точки доступу:
Борисенко, Валентина Володимирівна; Жила, Світлана Олексіївна; Лілік, Ольга Олександрівна; Сазонова, Олена Володимирівна; Хомич, Тетяна Леонідівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Угніч, Руслана.
    Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності "уміння вчитися впродовж життя" / Руслана Угніч, Алла Білошицька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 4. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Стратегія розвитку--Критичне мислення--Візуалізація навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключова компетентність -- візуалізація навчання -- ментальна карта -- вебсервіс -- фреймове структурування матеріалу
Анотація: Розглянуто прийоми критичного мислення та особливості візуалізації навчання для розвитку визначеної в заголовку компетентності, зокрема: фреймове структурування матеріалу, «Ромашка Блума», «Кола на воді», «РОФТ», використання інфографіки. Автори вказують низку вебресурсів для створення засобів унаочнення й характеризують специфіку роботи з ними. На основі конкретних тем подано приклади реалізації зазначених прийомів та зразки створеної наочності.


Дод.точки доступу:
Білошицька, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Штааке, Джил.
    Як навчитися створювати таймлайн? [Текст] : поради учням / Джил Штааке // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 10. - С. 38-39 : фот.
Рубрики: Педагогічна майстерність--Педагогічна творчість
Кл.слова (ненормовані):
візуалізація навчання -- хронологічний порядок -- стрічка часу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)