Пошуковий запит: (<.>K=голосні<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зі скарбниці культури мовлення : Засоби милозвучності в українській мові І-й-та [Текст] : з кн. Б. Антоненка-Давидовича "Як ми говоримо"> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 64.
Рубрики: Українська мова--Культура мови Кл.слова (ненормовані): мовна культура -- голосні приголосні звуки -- сполучник -- стилістична різноманітність Анотація: У статті подані окремі правила по засобам милозвучності в українській мові за книгою Б. Антоненка- Давидовича "Як ми говоримо".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зі скарбниці культури мовлення : чергування І-Й, чергування -СЯ і -СЬ у дієсловах, чергування У-В. [Текст]> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 38, 50, 54
Рубрики: Українська мова--Культура мови Кл.слова (ненормовані): правила -- приклади -- голосні -- приголосні -- фонетичні засоби Анотація: Подані правила і приклади чергування голосних і приголосних в українській мові.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гетьман, О. Орфоепія і культура мовлення : урок української мови : 10 клас [Текст] / Оксана Гетьман> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 50-54
ББК 81.411.1-1 Рубрики: Українська мова--Фонетика--Орфоепія--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): норми вимови -- голосні й приголосні звуки -- асиміляція та її види -- правила наголошування слів -- засоби милозвучності мови Анотація: Надано розробку уроку за темою: "Орфоепія і культура мовлення. Норми вимови". Заняття має на меті систематизувати знання учнів про норми української орфоепії, розширити уявлення про асиміляцію як засіб милозвучності мови, розвивати логічне мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ковальова, В. О. Звуки мови і звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки [Текст] : 5-й клас / В. О. Ковальова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 32. - С. 13-15.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Фонеми--Українська мова--Методика викладання Анотація: Урок з фонетики української мови в 5-му класі "Голосні й приголосні звуки".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карпик , Мария. Любопытная наука фонетика [Текст] : методическое пособие / Мария Карпик > // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 52-60. - Библиогр.: 20 назв.
ББК 74.268.19=411.2 Рубрики: Російська мова--Фонетика--Методичні поради Кл.слова (ненормовані): звуки мови і літери -- голосні звуки -- приголосні звуки -- шип'ячі звуки -- звукопис -- алфавіт -- письмо -- ударение Анотація: Настоящий материал позволит учителю русского языка рассказать школьникам много интересного о фонетике, поможет в занимательной форме пробудить в учащихся живой интерес к наиболее трудным вопросам языкознания. Материал излагается в виде небольших рассказов , после которых предложены "Вопросы для Всезнайки".
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Семеног, Олена. Правопис слів із чергуванням голосних і приголосних : урок у 10 класі / Олена Семеног, Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 6. - С. 25-29
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Правопис український--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): голосні -- приголосні
Дод.точки доступу: Романенко, Юлія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вербицкая, В. П. Трудности усвоения звуков немецкого языка и последовательность их изучения [Текст] / В. П. Вербицкая> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 4. - С. 72-78. - Текст рос., нім. - Библиогр.: с. 77
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вимова -- фонеми -- німецькі голосні
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Серикова, Анастасия Михайловна. Изба-читальня как информационный центр: и письмо написать и в шашки сыграть [Текст] / А. М. Серикова> // Библиотечное дело. - 2012. - № 8. - С. 20-22 : фот. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1727-4893ББК 78.33 Рубрики: Бібліотечна справа--Історія--Білорусь Кл.слова (ненормовані): хата-читальня -- гуртки -- голосні читання Анотація: Об организации работы избы-читальни в Гомельской губернии в начале ХХ века.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Радченко, А. Формування орфоепічної компетентності майбутніх учителів української мови: прикладний аспект [Текст] / Антоніна Радченко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Орфоепія--Методика Кл.слова (ненормовані): навчання студентів -- артикуляційні норми -- голосні і приголосні звуки Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі навчання орфоепії майбутніх учителів української мови. Подано систему вправ і завдань для практичних занять з теми "Вимова голосних і приголосних", апробовану в освітньому процесі Київського університету ім. Б. Грінченка, спрямовану на формування орфоепічної компетентності студентів-філологів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Щукіна, Ірина. "Голосні струни" Лесі Українки: музика в рядках і між ними [Текст] / І. Щукіна> // Слово і час. - 2016. - № 12. - С. 10-17 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Проза--Оповідання Українське літературознавство--Аналіз твору Кл.слова (ненормовані): музика -- струни -- фортепіано -- імпровізація Анотація: Стаття присвячена музичним особливостям нарису Лесі Українки "Голосні струни". Музика - потужний виразник широкого спектра думок і почуттів, засіб характеристики емоційно-психологічного стану героїв і взаємин між ними, інструмент у побудові сюжетної лінії та структури твору. Музична канва наскрізна, вона поступово набуває динамічного розвитку й завершується сповненою драматизму фінальною кульмінацією, яка вербально втілює фортепіанну імпровізацію. В історії тексту розглядаються питання автобіографічності, становлення назви, взаємозв’язку творів, написаних упродовж 1896-1897 рр. Аналізуються графічні зображення в рукописі Лесі Українки.
Дод.точки доступу: Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: написання голосних [Текст] / С. Омельчук> // Дивослово. - 2008. - № 5 . - С. 12-16
Рубрики: Українська мова--Правопис--Голосні Анотація: Розробка уроку з української мови, з правопису написання голосних.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Біловол, С. Я. Ненаголошені голосні звуки в корені слова [Текст] / С. Я. Біловол> // Нива знань. - 2017. - № 1. - С. 30-32
Рубрики: Початкова освіта--Викладання української мови
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Решетняк, Тетяна. Ненаголошені голосні Е, И в коренях слів : 5 клас / Тетяна Решетняк> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 12. - С. 17-20
Рубрики: Українська мова--Правопис Кл.слова (ненормовані): словникова робота -- правила орфографії -- лінгвістичне спостереження -- тренувальні вправи -- орфоепія -- орфографія -- орфограма -- орфографічне правило -- наголос -- орфографічна помилка Анотація: Подано план-конспект уроку засвоєння нових знань про правопис ненаголошених голосних у коренях слів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Базарницька, Ірина. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій [Текст] / Ірина Базарницька> // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 13-14.
Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- комп’ютерні технології -- ненаголошені голосні -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено розробку уроку української мови з використанням комп’ютерних технологій за темою "Ненаголошені голосні [е], [и], які перевіряються наголосом. Закріплення теми" для учнів початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Грекало, Тетяна. Урок 33. Ненаголошені е, и в корені слова [Текст] : [10-й клас] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.]> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 51-52. - Бібліогр.: с. 89.
Рубрики: Українська мова--Орфографія--Методика викладання--10-й клас Кл.слова (ненормовані): ненаголошені голосні -- орфографічні норми -- орфоепічні норми -- фонетична транскрипція -- орфограми
Дод.точки доступу: Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена; Чмигова, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Караман, Станіслав. Особливості звукового ладу в українській мові: акустично-артикуляційні ознаки голосних і приголосних звуків [Текст] / Станіслав Караман> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Фонетика Кл.слова (ненормовані): голосні звуки -- приголосні звуки -- співвідношення звуків -- ритмічна структура слова -- класифікація звуків Анотація: Обґрунтовано особливості ладу в українській мові. Описано фонетичні одиниці, які виявляють себе на кожному із рівнів внутрішньої системи мови. З'ясовано особливості творення звуків мовлення, описано їх акустично-артикуляційні властивості і класифікації, схарактеризовано диференційні ознаки голосних і приголосних звуків та фонем, а також ритмічну структуру слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бойко, Светлана. Учим ударение с осенним настроением. Развитие лингвокультурологической компетентности на примере работы над культурно-ценностным понятием "Природа. Осень". 5-ый класс [Текст] / Светлана Бойко> // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 10 (жовт.). - С. 61-64
Рубрики: Російська мова--Фонетика--Методика викладання--5-й клас Кл.слова (ненормовані): наголос -- ненаголошені голосні -- наголошені голосні -- ненаголошені склади -- наголошені склади
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабенко, Н. А. Навчання фонетики англійської мови у початковій школі [Text] / Н. А. Бабенко> // Англійська мова та література. - 2020. - № 10/12. - P3-19
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): фонетика -- звуки -- вірші -- голосні та приголосні -- дифтонги -- омофони
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
|