Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дитяча діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Безделева, М.
    Сенсомоторное развитие детей с интелектуальными нарушениями [Текст] / М. Безделева // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 6. - С. 53-59 : ил. . - ISSN 0012-561Х
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- сенсомоторний розвиток -- дитяча діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.
74.104/Д 99-952994

    Дятленко, Н.
    Особистісно орієнтовану модель - у практику [Текст] : методичні рекомендації / Наталія Дятленко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 7-11.
ББК 74.104
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
організація особистісно орієнтованого виховного процесу -- взаємодія -- дитяча діяльність -- моніторинг прогресу дитини
Анотація: У статті викладено основні аспекти методики особистісно орієнтованої моделі освіти у дошкільних навчальних закладах. У світлі перебудови освіти на гуманістичних засадах надано практичні рекомендації та поради вихователям, з метою посилення акценту на вихованні юної особистості щасливою, активною, життєстойкою та високоморальною.


Знайти схожі

3.


    Канюка, Наталія.
    Психолого-педагогічний супровід наступності та адаптації учнів. Школа І-ІІ ступенів [Текст] / Н. Канюка // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 20 (жовтень). - С. 14-29. - Бібліогр.: с.27. - Зміст: Основні ознаки рівнів адаптації першокласника до навчання ; Умовний розподіл функцій і завдань класовода і психолога щодо подолання наслідків шкільної дезадаптації ; Координація дій педколективу з організації заходів адаптаційних періодів ; Досвід НВК щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу адаптації першокласників до навчання в школі ; Заходи, спрямовані на адаптацію учнів 5-го класу в основній школі ; Етапи проведення діагностики адаптації учнів 1-х, 5-х класів до навчання ; Рекомендації для батьків першокласників ; Пам'ятка батькам п'ятикласників
Рубрики: Початкова школа--Дитяча психологія
   Початкова школа--Адаптація до навчання

Анотація: Досвід досить цікавий і заслуговує на увагу. Проблема шкільної дезадаптації залишається актуальною. Підтримка дитини у важкий період адаптації сприяє вирішенню завдань його особистісного зростання й розвитку, а також профілактики й корекції шкільної дезадаптації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)