Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=дитяча діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Безделева, М.
Сенсомоторное развитие детей с интелектуальными нарушениями [Текст] / М. Безделева> // Дошкольное воспитание. - 2012. -
№ 6
. - С. 53-59 : ил. . - ISSN 0012-561Х
ББК
74.100
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік
--
сенсомоторний розвиток
--
дитяча
діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
74.104/Д 99-952994
Дятленко, Н.
Особистісно орієнтовану модель - у практику [Текст] : методичні рекомендації / Наталія Дятленко> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 7
. - С. 7-11.
ББК
74.104
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне виховання--Особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
організація особистісно орієнтованого виховного процесу
--
взаємодія
--
дитяча
діяльність
--
моніторинг прогресу дитини
Анотація:
У статті викладено основні аспекти методики особистісно орієнтованої моделі освіти у дошкільних навчальних закладах. У світлі перебудови освіти на гуманістичних засадах надано практичні рекомендації та поради вихователям, з метою посилення акценту на вихованні юної особистості щасливою, активною, життєстойкою та високоморальною.
Знайти схожі
>
3.
Канюка, Наталія
.
Психолого-педагогічний супровід наступності та адаптації учнів. Школа І-ІІ ступенів [Текст] / Н. Канюка> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. -
№ 20 (жовтень)
. - С. 14-29. - Бібліогр.: с.27. - Зміст: Основні ознаки рівнів адаптації першокласника до навчання ; Умовний розподіл функцій і завдань класовода і психолога щодо подолання наслідків шкільної дезадаптації ; Координація дій педколективу з організації заходів адаптаційних періодів ; Досвід НВК щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу адаптації першокласників до навчання в школі ; Заходи, спрямовані на адаптацію учнів 5-го класу в основній школі ; Етапи проведення діагностики адаптації учнів 1-х, 5-х класів до навчання ; Рекомендації для батьків першокласників ; Пам'ятка батькам п'ятикласників
Рубрики:
Початкова школа--
Дитяча
психологія
Початкова школа--Адаптація до навчання
Анотація:
Досвід досить цікавий і заслуговує на увагу. Проблема шкільної дезадаптації залишається актуальною. Підтримка дитини у важкий період адаптації сприяє вирішенню завдань його особистісного зростання й розвитку, а також профілактики й корекції шкільної дезадаптації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)