Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=етапи діяльності<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Сервачук, Марія
.
Роль шкільних благодійних проектів у створенні ГАШ [Текст] / М. Сервачук> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. -
№ 19/20 (жовтень)
. - С. 93-101. - Зміст: Проект "Волонтерство" ; Проект "Діти сонця" ; Проект "Україна - єдина країна" ; Проект "Це твоя і моя війна за твою і мою свободу" ; Проект "Не будь байдужим" ; Проект "Ветеран живе поруч" ; Проект " Дивосвіт"
Рубрики:
Загальноосвітні школи--Проектна діяльність--Благодійна акція--Житомир, місто (Україна)
Проектна діяльність--Загальноосвітні школи--Досвід роботи
Кл.слова (ненормовані):
етапи
діяльності
--
проектувальний етап
--
практичний етап
Анотація:
Для громадсько-активної школи дуже важливою є плідна співпраця з громадою та залучення до суспільного життя. Велике значення має створення шкільних благодійних проектів соціального характеру, які сприяють розвитку в учнів позитивних рис характеру, здатності співчувати й допомагати тим, хто цього потребує.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Юрій
.
Літературні спостереження в школі як вид
діяльності
[Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
спостереження
--
художній фрагмент
--
етапи
діяльності
--
читання
--
коментування
--
опис
--
переказ
--
робота з текстом
Анотація:
У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває
етапи
відповідної
діяльності
, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержуваних вражень.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)