Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=етапи діяльності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сервачук, Марія.
    Роль шкільних благодійних проектів у створенні ГАШ [Текст] / М. Сервачук // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 19/20 (жовтень). - С. 93-101. - Зміст: Проект "Волонтерство" ; Проект "Діти сонця" ; Проект "Україна - єдина країна" ; Проект "Це твоя і моя війна за твою і мою свободу" ; Проект "Не будь байдужим" ; Проект "Ветеран живе поруч" ; Проект " Дивосвіт"
Рубрики: Загальноосвітні школи--Проектна діяльність--Благодійна акція--Житомир, місто (Україна)
   Проектна діяльність--Загальноосвітні школи--Досвід роботи

Кл.слова (ненормовані):
етапи діяльності -- проектувальний етап -- практичний етап
Анотація: Для громадсько-активної школи дуже важливою є плідна співпраця з громадою та залучення до суспільного життя. Велике значення має створення шкільних благодійних проектів соціального характеру, які сприяють розвитку в учнів позитивних рис характеру, здатності співчувати й допомагати тим, хто цього потребує.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Юрій.
    Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
спостереження -- художній фрагмент -- етапи діяльності -- читання -- коментування -- опис -- переказ -- робота з текстом
Анотація: У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержуваних вражень.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)