Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=етапи уроку<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Крапивина, Л.
Диференційовані завдання [Текст] / Л. Крапивина> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. -
№ 44 (листопад)
. - С. 21-25
ББК
74.262.21
Рубрики:
Математика--Початкова школа--Перевірка та оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
потенційні можливості учнів
--
класно-урочна форма навчання
--
етапи
уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Скворцова, С.
Урок математики у початковій школі: мета, завдання, структура [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 1
. - С. 4-9.
ББК
74.262.21
Рубрики:
Математика--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
предметна математична компетентність
--
теорія діяльності
--
урок математики
--
етапи
уроку
Анотація:
У статті визначено структуру сучасного
уроку
математики, побудованого на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. На підставі структури навчальної діяльності виділено
етапи
уроку
; подано зміст кожного з етапів та проілюстровано їх прикладами фрагментів уроків.
Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Пономарьова, К.
Сучасний урок української мови: компетентнісно орієнтовані цілі та структура [Текст] / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2015. -
№ 1
. - С. 21-26.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови
--
початкова школа
--
цілі
уроку
--
етапи
уроку
--
структура
уроку
Анотація:
У статті здійснено спробу визначити, яким має бути сучасний урок української мови в початковій школі. Охарактеризовано вимоги до кожного з етапів сучасного
уроку
в умовах реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Нарихнюк, Наталія
.
Логарифми та їх властивості. Урок алгебри і початків аналізу. 10-й клас [Текст] / Н. Нарихнюк> // Математика (Шкільний світ). - 2015. -
№ 23
. - С. 33-40
Рубрики:
Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
нові поняття та їх властивості
--
використання властивостей логарифмів
--
вміння розв`язувати задачі
--
етапи
уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Кучеренко, І.
Основні підходи до систематизації та структурування
уроку
української мови [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 22-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови
--
класифікаційні підходи до типології уроків
--
лінгводидактика
--
структура
уроку
--
етапи
уроку
--
типи уроків української мови
Анотація:
Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ уроків української мови на типи, з'ясовано відповідність цих ознак і підходів сучасним пріоритетним напрямам мовної освіти, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури
уроку
української мови. Охарактеризовано особливості структурних етапів уроків, їх послідовність та варіативність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Богосвятська, А. -М.
Екологія сучасного
уроку
зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Зарубіжна література--Зміст освіти
Зарубіжна література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
"екологія
уроку
"
--
екологізація навчання
--
природовідповідність
--
екологічне мислення
--
екологічна освіта
--
креативна взаємодія з природою
--
робота з художнім твором
--
етапи
уроку
--
створення навчального образону
Анотація:
У статті розкрито зміст понять "екологія
уроку
", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап
уроку
згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Нарихнюк, Наталія
.
Степені з раціональним показником. Алгебра і початки аналізу. 10-й клас [Текст] / Н. Нарихнюк> // Математика (Шкільний світ). - 2017. -
№ 15
. - С. 31-36 : ілюстр. - Дод. № 1-3
Рубрики:
Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
розробка
уроку
--
етапи
уроку
--
використання властивостей степенів
--
математичне лото
--
перетворення виразів з раціональним показником
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)