Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=запам’ятовування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Коваленко, Тетяна
.
Формування ситуації успіху [Текст] / Тетяна Коваленко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. -
№ 5
. - С. 12-16
Рубрики:
Методика навчання--
Запам’ятовування
Анотація:
Автор статті користуючись методикою Євгена Антощука , пропонує новий підхід до предмета
запам’ятовування
, що дає змогу кожному учневі комфортно, легко та із задоволенням набувати нових знань, отримувати внутрішню насолоду від реалізації своїх здібностей.
Є примірники у відділах:
ВДГН (26.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Ткаченко, Наталія
.
Психологічні особливості
запам’ятовування
/ Н. Ткаченко> // Вища школа. - 2013. -
№ 12
. - С. 39-46
ББК
74.48
Рубрики:
Вища освіта--Іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
запам’ятовування
--
психологія
--
педагогіка
--
методи навчання
--
іноземні мови
Анотація:
У статті розглядається проблема
запам’ятовування
у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи
запам’ятовування
, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів
запам’ятовування
на практичних заняттях з англійської мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Бартощук, Богдана
.
Тези як засіб організації розумової праці [Текст] : (урок у 10 класі) / Богдана Бартощук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. -
№ 6
. - С. 17-20
Рубрики:
Мовлення--Мовленнєвий розвиток--Розробки уроків
Тексти--Складання тез--Методика навчання
Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом
--
опрацювання і
запам’ятовування
інформації
--
стратегія написання тез
Анотація:
Подано план-конспект уроку мовленнєвого розвитку, спрямованого на опанування десятикласниками стратегії складання тез прочитаного тексту. Особливу увагу приділено аналізу тез із погляду відмінності їх від інших форм опрацювання інформації, як-от: конспект, план, переказ та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
4.
Леміжанська, Оксана
.
Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська> // Початкова школа. - 2018. -
№ 4
. - С. 42–45
Рубрики:
Педагогіка--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ейдетика
--
запам’ятовування
--
образна пам’ять
--
образне мислення
--
уява
--
27 методів ейдетики
--
початкова школа
Анотація:
У статті розповідається про один із шляхів
запам’ятовування
у школярів – розвиток образної пам’яті, образного мислення та уяви за допомогою методів ейдетики.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
5.
Журибеда, Оксана
.
Запам`ятай це. Огляд методик запам`ятовування інформації [Текст] / Оксана Журибеда> // Інформатика (Шкільний світ). - 2018. -
№ 9
. - С. 51-57 : рис. - Бібліогр.: с. 57
Рубрики:
Інформація--
Запам’ятовування
--Методика навчання
Кл.слова (ненормовані):
кодування інформації
--
вибіркова увага
--
осмислення
Анотація:
Пам`ять - когнітивний (пізнавальний) процес збереження інформації для подальшого використання. Запам`ятовування - це процес прийому інформації, кодування її реєстрації в пам`яті. Автор статті пропонує методику запам`ятовування інформації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Гуськова, Ольга
.
Практика ейдетики в початковій школі (узагальнення досвіду) [Текст] / Ольга Гуськова> // Початкова школа. - 2020. -
№ 2
. - С. 15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Початкове навчання
Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
пам’ять
--
запам’ятовування
--
методи ейдетики
--
мнемотехніка
--
ейдотехніка
--
уява
--
мнемонічні здібності
--
асоціації
--
початкова школа
Анотація:
У статті йдеться про упровадження методів та прийомів ейдетики в початковій школі, які ефективно допомогають обробляти інформацію, відтворювати її завдяки творчому підходу, створенню ситуації успіху, що є найдоцільнішою мотивацією процесів ефективного навчання. Наведено приклади використання деяких методів ейдетики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)