Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=запам’ятовування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Коваленко, Тетяна.
    Формування ситуації успіху [Текст] / Тетяна Коваленко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 12-16
Рубрики: Методика навчання--Запам’ятовування
Анотація: Автор статті користуючись методикою Євгена Антощука , пропонує новий підхід до предмета запам’ятовування, що дає змогу кожному учневі комфортно, легко та із задоволенням набувати нових знань, отримувати внутрішню насолоду від реалізації своїх здібностей.

Є примірники у відділах:
ВДГН (26.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Ткаченко, Наталія.
    Психологічні особливості запам’ятовування / Н. Ткаченко // Вища школа. - 2013. - № 12. - С. 39-46
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
запам’ятовування -- психологія -- педагогіка -- методи навчання -- іноземні мови
Анотація: У статті розглядається проблема запам’ятовування у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи запам’ятовування, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів запам’ятовування на практичних заняттях з англійської мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бартощук, Богдана.
    Тези як засіб організації розумової праці [Текст] : (урок у 10 класі) / Богдана Бартощук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 6. - С. 17-20
Рубрики: Мовлення--Мовленнєвий розвиток--Розробки уроків
   Тексти--Складання тез--Методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- опрацювання і запам’ятовування інформації -- стратегія написання тез
Анотація: Подано план-конспект уроку мовленнєвого розвитку, спрямованого на опанування десятикласниками стратегії складання тез прочитаного тексту. Особливу увагу приділено аналізу тез із погляду відмінності їх від інших форм опрацювання інформації, як-от: конспект, план, переказ та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Леміжанська, Оксана.
    Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 42–45
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ейдетика -- запам’ятовування -- образна пам’ять -- образне мислення -- уява -- 27 методів ейдетики -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про один із шляхів запам’ятовування у школярів – розвиток образної пам’яті, образного мислення та уяви за допомогою методів ейдетики.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Журибеда, Оксана.
    Запам`ятай це. Огляд методик запам`ятовування інформації [Текст] / Оксана Журибеда // Інформатика (Шкільний світ). - 2018. - № 9. - С. 51-57 : рис. - Бібліогр.: с. 57
Рубрики: Інформація--Запам’ятовування--Методика навчання
Кл.слова (ненормовані):
кодування інформації -- вибіркова увага -- осмислення
Анотація: Пам`ять - когнітивний (пізнавальний) процес збереження інформації для подальшого використання. Запам`ятовування - це процес прийому інформації, кодування її реєстрації в пам`яті. Автор статті пропонує методику запам`ятовування інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гуськова, Ольга.
    Практика ейдетики в початковій школі (узагальнення досвіду) [Текст] / Ольга Гуськова // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Дитяча психологія--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- запам’ятовування -- методи ейдетики -- мнемотехніка -- ейдотехніка -- уява -- мнемонічні здібності -- асоціації -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про упровадження методів та прийомів ейдетики в початковій школі, які ефективно допомогають обробляти інформацію, відтворювати її завдяки творчому підходу, створенню ситуації успіху, що є найдоцільнішою мотивацією процесів ефективного навчання. Наведено приклади використання деяких методів ейдетики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)