Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=здібні діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Трощинська, Л. І.
Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми [Текст] : лабораторія досвіду / Л. І. Трощинська> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. -
№ 11
. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
373-056.45
Рубрики:
Обдаровані
діти
--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані
діти
--
здібні
діти
--
досвід роботи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гонтаровська, Н.
Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості [Текст] / Н. Гонтаровська> // Рідна школа. - 2013. -
№ 10
. - С. 29-33. - Бібліогр.:9 назв.
УДК
373-056.45
Рубрики:
Обдаровані
діти
--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані
діти
--
здібні
діти
--
освітнє середовище
--
передумови розвитку особистості
--
проект
Анотація:
У статті наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обгрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визначення її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Фурманська, О.
Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 5
. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
373-056.45
Рубрики:
Обдаровані
діти
--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія
--
обдаровані
діти
--
морфологічні ознаки
--
синтаксична роль
--
прийоми запам'ятовування
--
здібні
діти
Анотація:
Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)