Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=змістовий модуль<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Гірняк, Г.
Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2011. -
№ 3
. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв.
ББК
88.5
Рубрики:
Психологія--Соціальна
Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
навчально-книжковий комплекс
--
соціалізація
--
текст
--
знак
--
символ
--
змістовий
модуль
--
парадигма освіти
--
модуль
но-розвивальний підручник
--
читацька діяльність
--
психокультурний розвиток
Анотація:
У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
2.
Пендзей, Іван
.
Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. -
№ 11
. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 30 . - ISSN 1682-2366
ББК
74
Рубрики:
Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
кредитно-
модуль
на система
--
100-бальна шкала оцінювання знань
--
оцінювання знань
--
змістовий
модуль
--
модуль
на контрольна робота
--
есе
--
курсова робота
Анотація:
Розкриваються особливості кредитно-
модуль
ної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання
модуль
них контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критеріїв їх оцінювання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)