Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=ключові навчальні ситуації<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Уліщенко, В.
Вчимо самореалізуватися через дію : Діалогічне вивчення ліро-епосу [Текст] / Віолетта Уліщенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. -
№ 3
. - С. 82-90. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська література--Методика--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
5-8 класи
--
різнорівнева комунікація
--
комунікант
--
поеми, балади, думи, байки, співомовки
--
С. Руданський, Л. Глібов, П. Глазовий
--
ключові
навчальні
ситуації
--
візуалізація
--
суб'єкт-суб'єктна взаємодія
--
діалог із мистецьким явищем
Анотація:
У статті викладено основні аспекти методики роботи з текстом на уроках української літератури в 5-8 класах. Висвітлено особливості застосування діалогу (суб'єкт-суб'єктної взаємодії з художнім текстом) при вивченні ліро-епічних творів. Підкреслено, що такий метод, активізуючи креативну і когнітивну діяльність, сприяє розвитку критичного мислення та комунікативних здібностей школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)