Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=комплексні вправи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Руденко, О. В.
Щоденник здоров'я [Текст] / О. В. Руденко> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. -
№ 8
. - С. 1-24. (дод).
Рубрики:
Фізична культура--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
комплексні
вправи
--
самооцінка здоров'я
Анотація:
У статті поданий щоденник здоров'я для учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Варзацька, Л.
Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) [Текст] / Лариса Варзацька> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 7
. - С. 17-22. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК
74.268.11
Рубрики:
Українська мова--Особистісно-зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктний досвід
--
розвиток оргдіяльнісних умінь у взаємозв'язку з когнітивними і креативними
--
метод проектів
--
комплексні
вправи
--
інтерактивні методи і форми
--
рефлексія
Анотація:
Статтю присвячено з'ясуванню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опрних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навчально-виховного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Варзацька, Л.
Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Лариса Варзацька> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 4
. - С. 7-11. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Методика--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
опорні вміння
--
комплексні
вправи
--
метод проектів
--
методи і форми інтерактивного навчання
--
готовність до суспільно корисної праці
Анотація:
У статті розкрито мотиваційні, змістові, операційні складники методики компетентнісного навчання української мови, що грунтуються на послідовному використанні системних мовних й мовленнєвих зв'язків, завдяки чому створюються оптимальні умови для опанування учнями узагальнених способів пізнавальної і мовленнєвої діяльності як важливої передумови для утвердження їхньої активності життєвої позиції, самоопізнання й саморозвитку, осягнення ними ідеалів добра, краси, істини, любові до рідної землі, її культури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)