Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікаційна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Коваленко, В. В.
    Роль комунікаційної політики Національного банку України в реалізації стратегії макропруденційного нагляду та регулювання [Текст] / В. В. Коваленко, Б. А. Дадашев // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 9. - С. 7-12 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Банківська діяльність--Національний банк--Україна
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- центральний банк -- макропруденційне регулювання та нагляд -- банківська система


Дод.точки доступу:
Дадашев, Б.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Пацалюк, К. О.
    Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2015. - № 1. - С. 75-77 : табл. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- рекламна діяльність -- засоби реклами -- канали поширення -- стимулювання збуту


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Савицька, Наталія.
    Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] / Наталія Савицька, Вікторія Евлаш // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики: Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна
   Харчові продукти--Стандарти

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- харчові продукти -- рекламний ринок -- національні стандарти -- foodмаркетинг
Анотація: Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова політика комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу.


Дод.точки доступу:
Евлаш, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Олініченко, Катерина.
    Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / Катерина Олініченко, Максим Клименко, Юля Юрчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 60-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Збут продукції--Обладнання--Ресторани
   Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна

Кл.слова (ненормовані):
франчайзинг -- динаміка продажу -- комунікаційна політика -- маркетингова політика
Анотація: Вже багато років поспіль спостерігається бум гастрономії. У конкурентному суперництві заклади знаходять підхід як дивувати своїх відвідувачів різноманітними кулінарними новинками, тільки б домогтися лояльності клієнта. Перспективні ресторани, які відкриваються, роблять велику ставку на новизну, намагаючись максимально відійти від усіляких кліше, від того, до чого звик відвідувач. Автори статті дослідили в період свого стажування в ресторані особливості просування професйного ресторанного обладнання на українському ринку.


Дод.точки доступу:
Клименко, Максим; Юрчук, Юля

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)