Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=комунікаційна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Коваленко, В. В.
Роль комунікаційної політики Національного банку України в реалізації стратегії макропруденційного нагляду та регулювання [Текст] / В. В. Коваленко, Б. А. Дадашев> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. -
№ 9
. - С. 7-12 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики:
Банківська діяльність--Національний банк--Україна
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна
політика
--
центральний банк
--
макропруденційне регулювання та нагляд
--
банківська система
Дод.точки доступу:
Дадашев, Б.А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Пацалюк, К. О.
Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. -
№ 1
. - С. 75-77 : табл. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики:
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна
політика
--
рекламна діяльність
--
засоби реклами
--
канали поширення
--
стимулювання збуту
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Савицька, Наталія
.
Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] / Наталія Савицька, Вікторія Евлаш> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 4
. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики:
Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна
Харчові продукти--Стандарти
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна
політика
--
харчові продукти
--
рекламний ринок
--
національні стандарти
--
foodмаркетинг
Анотація:
Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова
політика
комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу.
Дод.точки доступу:
Евлаш, Вікторія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Олініченко, Катерина
.
Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / Катерина Олініченко, Максим Клименко, Юля Юрчук> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 1
. - С. 60-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
658.8:640.432
Рубрики:
Маркетинг--Збут продукції--Обладнання--Ресторани
Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
франчайзинг
--
динаміка продажу
--
комунікаційна
політика
--
маркетингова
політика
Анотація:
Вже багато років поспіль спостерігається бум гастрономії. У конкурентному суперництві заклади знаходять підхід як дивувати своїх відвідувачів різноманітними кулінарними новинками, тільки б домогтися лояльності клієнта. Перспективні ресторани, які відкриваються, роблять велику ставку на новизну, намагаючись максимально відійти від усіляких кліше, від того, до чого звик відвідувач. Автори статті дослідили в період свого стажування в ресторані особливості просування професйного ресторанного обладнання на українському ринку.
Дод.точки доступу:
Клименко, Максим; Юрчук, Юля
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)