Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=кон'юктура ринку<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Шкрабак, І. В.
Мале підприємництво як елемент інфраструктури НІС України: стан і перспективи [Текст] / І. В. Шкрабак, О. В. Ахунзянов> // Держава та регіони. Серія Е
кон
оміка та підприємництво. - 2015. -
№ 6
. - С. 86-90 : табл. - Бібліогр.: с. 89 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Малі підприємства--Підприємницька діяльність
Інфраструктура
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкти господарювання
--
динаміка
--
інноваційна система
--
кон
'
юктура
ринку
Дод.точки доступу:
Ахунзянов, О. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ільчук, М. М.
Диверсифікація діяльності підприємницьких структур аграрної сфери [Текст] / М. М. Ільчук, С. О. Нікітченко, Є. Ф. Перегуда> // Е
кон
оміка АПК. - 2016. -
№ 4
. - С. 13-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Е
кон
оміка агропромислового виробництва--Україна
Е
кон
оміка сільського господарства України--Державне регулювання
Кл.слова (ненормовані):
кон
'
юктура
ринку
Анотація:
В статті науково обгрунтовано теоретико-методологічні засади та розробку практичних рекомендацій щодо визначення перспективних напрямів диверсифікації діяльності сільськогосподарських підприємств із урахування е
кон
омічних, соціальних і екологічних складових.
Дод.точки доступу:
Нікітченко, С. О.; Перегуда, Є. Ф.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Ковінько, Олена
.
Маркетингова привабливість міжнародних ринків аграрної продукції [Текст] / О. Ковінько> // Зовнішня торгівля: е
кон
оміка, фінанси, право. - 2017. -
№ 1
. - С. 57-73 : табл. - Бібліогр.: с. 70-73
Рубрики:
Маркетинг--Міжнародні ринки--Аграрна продукція
Кл.слова (ненормовані):
кон
'
юктура
ринку
--
е
кон
омічне зростання
--
ринок збуту
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Ільчук, М. М.
Оптимізаційні рішення організації виробництва в агробізнесі [Текст] / М. М. Ільчук, С. І. Ус, І. І. Андросович> // Е
кон
оміка АПК. - 2018. -
№ 5
. - С. 77-84 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Підприємництво--Сільськогосподарське виробництво--Україна
Кл.слова (ненормовані):
агробізнес
--
кон
'
юктура
ринку
--
виробнича функція
Анотація:
Мета статті - поглибити теоретико-методичні засади та розробити практичні рекомендації щодо прийняття оптимізаційних рішень організації агробізнесу України. Запропоновано оптимізаційні рішення організації виробництва, які сприятимуть сталому розвитку аграрного сектору е
кон
оміки. Дані рішення можуть бути корисними для сільськогосподарських підприємств України в забезпеченні їх подальшого розвитку.
Дод.точки доступу:
Ус, С. І.; Андросович, І. І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Кузьминчук, Н. В.
Стан та тенденції розвитку вітчизняного
ринку
beauty-інструменту [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 2
. - С. 28-39 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 38-39
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетингові технології--Дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок
--
кон
'
юктура
ринку
--
інноваційні сервіси
--
асортимент товарів
--
канали розподілу
Анотація:
У статті досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного
ринку
beauty-інструменту за визначеними параметрами, зокрема, встановлено основних гравців
ринку
, проаналізовано асортимент продукції, рівень цін та канали розповсюдження продукції. Визначено рівень сприйняття споживачами виробників beauty-інструменту, перспективні ніші
ринку
для вітчизняних компаній. Обґрунтовано можливі альтернативні напрями діяльності вітчизняних підприємств.
Дод.точки доступу:
Куценко, Т. М.; Терованесова, О. Ю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)