Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=літературна бесіда<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Байрамли, С.
Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 4
. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Літературознавство--Теорія літератури
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
літературна
освіта
--
теоретико-літературні поняття
--
актуалізація опорних знань
--
аналіз художнього твору
--
літературна
бесіда
--
сюжет
Анотація:
Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)