Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=літературне читання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.


    Ткачук, Г.
    Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності [Текст] / Галина Ткачук // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 20-25.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- книжка -- літературне читання -- літературна компетентність -- читацька компетентність -- уроки-зустрічі з Л. Українкою -- 1-2 класи
Анотація: Наведено зразки уроків-зустрічей з Лесею Українкою для 1-2 класів, мета яких познайомити учнів з видатною поетесою України; розширити відомості про Лесю Українку, її тонку чутливість до краси природи; вчити слухати і отримувати естетичну насолоду від поезії; закріплювати уявлення "книжка-збірка", "автор".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кохно, Т.
    Літературне читання у 3-4 класах [Текст] / Тетяна Кохно // Початкова школа. - 2012. - № 5. - С. 39-42. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
структура програми курсу -- завдання програми курсу -- види робіт -- літературне читання
Анотація: У статті аналізується програма з літературного читання (1-4 класи); розглядаються деякі методичні аспекти проведення уроків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Працюємо за новими підручниками [Текст] : метод. порадник. Вип. 8 // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 32. - С. 3-31. - Зміст: Загальні методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 2 класі / Світлана Дубовик. Українська мова. 2 кл. Особливості роботи за підручником / Мар'яна Захарійчук. Методичні рекомендації до уроків літературного читання / 18-25.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- рідна мова -- навчальний процес


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Рондяк, Л.
    Розвиток літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читаня [Текст] / Лариса Рондяк // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 38-40. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
літературна творчість -- загадки -- вірш -- молодші школярі -- літературне читання
Анотація: У статті розглянуто методику роботи над складанням загадок, віршів з метою розвитку літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читання у початкових класах.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році [Текст] : наказ № 94 від 08.02.2016 р. // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 1-6.
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
підсумкові контрольні роботи -- українська мова -- літературне читання -- математика -- 4 клас


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Білоножко, Ю.
    Орієнтовні тематичні тестові контрольні роботи з літературного читання у 2 класі [Текст] / Юлія Білоножко // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 21-25.
Рубрики: Українська мова--Літературне читання--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- тематичне оцінювання
Анотація: Подано 9 орієнтовних тематичних тестових контрольних робіт з літературного читання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Орієнтовні вимоги до контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи [Текст] : додаток до листа . № 1009 від 19.08.2016 р. // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 1-22.
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Українська мова--Законодавчі і директивні матеріали

   Математика--Законодавчі і директивні матеріали

   Природознавство--Законодавчі і директивні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання навчальних досягнень -- молодші школярі -- українська мова -- літературне читання -- мови національних меншин -- математика -- природознавство


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Савченко, О.
    Методика роботи з ілюстративним матеріалом на уроках літературного читання [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 4-10.
Рубрики: Українська мова--Літературне читання--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
види унаочнення інформації -- літературне читання -- 2-4 класи
Анотація: Проаналізовано види ілюстративного компоненту підручників з літературного читання та методичні особливості їх використання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Митник, О.
    Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання [Текст] / Олександр Митник, Світлана Швець, Галина Буряк // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 10-15.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- казки народів Європи -- українські народні казки
Анотація: Подано завдання до підручника "Літературне читання. 2 клас".


Дод.точки доступу:
Швець, С.; Буряк, Г.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ковалів, Інна.
    Цікава школа: знайти підхід до кожного [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. - 2016. - 27 жовт.(№ 201). - С. 5
Рубрики: Початкова школа--Зарубіжний досвід
   Початкова школа--Реформування--Інновації

   Нестандартні уроки--Методика

   Учителі-новатори

Кл.слова (ненормовані):
оновлені програми -- європейські вимоги -- техніка читання -- словникові слова -- літературне читання
Анотація: Потрібно не лише змінювати програми, а й проводити тренінги, майстер-класи з учителями, осучаснити навчання в педагогічних вишах. Учителі-новатори предметно цікавляться зарубіжним педагогічним досвідом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Поліщук, Ірина
    Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання [Текст] / Ірина Поліщук // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 41-42
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- літературне читання
Анотація: Надано розробку уроку літературного читання у 1 класі, метою якого є висловлювати своє ставлення до прочитаного, розвивати вміння читати в особах, виховувати бажання допомагати звірам і птахам узимку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Чабайовська, М.
    Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі [Текст] / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко // Початкова школа. - 2017. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання - читання--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
тести для аудіювання -- літературне читання
Анотація: Мета статті - розкрити методичні засади здійснення перевірки рівня сформованості аудіативних умінь початкових класів з літературного читання.


Дод.точки доступу:
Шароварко, С.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Куракіна, Т.
    Невмирущий Кобзар [Текст] : літературне читання, 2 клас / Тамара Куракіна // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 7-9.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Уроки читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- урок-панорама -- урок позакласного читання -- сторінки життя народного поета
Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів із творчістю Т. Г. Шевченка, викликати бажання розповідати, слухати і вчити вірші, сприймати зміст поезій на слух та знаходити їх мотиви в образотворчому мистецтві; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, вміння виразно читати вірші; збагачувати словниковий запас; виховувати любов і повагу до спадщини, яку нам залишив поет. Вчити дітей розуміти ідеї та мрії Т. Г. Шевченка і поділяти їх.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Савченко, О.
    Літературне читання: інтерактивні методи і прийоми [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 34-39. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Уроки читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- інтерактивні методи і прийоми -- ігрова діяльність в системі уроків -- ігрові завдання -- віртуальна мандрівка -- літературна експедиція
Анотація: У статті підкреслено важливість застосування інтерактивних методів і прийомів у системі уроків літературного читання. Ї х основні функції : розвивати пізнавальний інтерес, вчити кожну дитину активно і вільно мислити на уроці, набуваючи досвід навчальної співпраці.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

15.


    Вашуленко, О.
    Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- комунікативні вміння -- мовленнєві вміння -- діалогічне мовлення -- сприйняття
Анотація: Ефективність формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання залежить від цілеспрямованого пошуку шляхів удосконалення організації цього процесу, оптимального поєднання традиційних та інноваційних педагогічних технологій, систематичного і цілеспрямованого застосування дидактичних методів, прийомів, форм і засобів, які підвищують його результативність.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Дробчак, Я.
    Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання [Текст] / Ярослава Дробчак, Олена Дозорців // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 33-39.
Рубрики: Трудове навчання--Методика початкового навчання
   Трудове навчання--Міжпредметні зв'язки

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- природознавство -- літературне читання -- математика з трудовим навчанням -- оригамі
Анотація: Формувати в учнів міжпредметні компетентності можна через застосування технологій навчання, зокрема через використання на уроках міжпредметних зв'язків, у яких не тільки моделюється предметний зміст трудової діяльності, а й створюються сприятливіші умови для розвитку пізнавальної активності школярів. Міжпредметні зв'язки ми розглядаємо як один із шляхів формування в учнів не лише предметної компетенції, що веде до формування нових утворень у навчально-трудовій діяльності школярів, а й міжпредметних понять і умінь.


Дод.точки доступу:
Дозорівцев, О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Єгупова, В.
    Урок літературного читання у 3 класі [Текст] / Віта Єгупова // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 18-21.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- усна народна творчість -- народні дитячі пісеньки
Анотація: Автор запропонувала увазі читачів відкритий урок з літературного читання у 3 класі, який було представлено на конкурсі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Михайленко, Т.
    Перевірні тематичні роботи для 2 класу [Текст] : Літературне читання / Тетяна Михайленко // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 21-28.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- дитина-читач -- перевірні роботи за темами
Анотація: Перевірені тематичні роботи з літературного читання проводяться у формі підсумкової різнорівневої роботи. Зміст перевірених робіт розроблено на основі вимог програми з літературного читання для 1-4 класів за змістовими лініями Навчальних програм для знз із навчанням українською мовою, 1-4 класи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

19.


    Синільник, Віра.
    Якими іграшками гралися наші бабусі / Віра Синільник // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 64.
Рубрики: Українознавство--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- проектна діяльність -- українська мова -- літературне читання -- трудове навчання -- музика -- народні іграшки -- міжпредметний проект -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті подано міжпредметний проект з інтегрованого курсу країнознавства за вибором "Я люблю Україну" для учнів 3 класу, мета якого - ознайомитися з іграшками наших бабусь (лялька-мотанка); відкривати можливість використання таких іграшок для ігор і подарунків.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

20.


    Савченко, Олександра.
    Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 12–16
Рубрики: Українська мова--Літературне читання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- уроки літературного читання -- казки -- авторська казка -- казкова літературна спадщина -- творчість письменника -- данський письменник -- Гидке каченя, казка -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті розглянуто особливості вивчення авторської казки, великої за обсягом з багатошаровим смислом, на прикладі твору Ганса Крістіана Андерсена "Гидке каченя".


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан (данський письменник, казкар ; 1805-1875) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)