Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутні вчителі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лященко, М.
    Поглиблення мовної компетенції майбутніх педагогів у процесі викладання української мови (за професійним спрямуванням) [Текст] / Марина Лященко // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 41-43
Рубрики: Вища школа--Підготовка вчителя початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- студенти -- майбутні вчителі -- фронтальні методи -- інтерактивні методи -- практична діяльність -- мовленнєва культура -- формування мовної особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Глузман, Н. А.
    Модернізація професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вимірах компетентнісного підходу [Текст] / Н. А. Глузман // Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - С. 42-49. - Бібліогр.: с. 49
Рубрики: Вчителі початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- парадигми освіти -- майбутні вчителі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гальчук, А. В.
    Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації музично-виховної діяльності молодших школярів [Текст] / А. В. Гальчук ; наук. керівник Н. О. Терентьєва // Традиції та сучасність мистецько-педагогічної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 19 квіт. 2018 р., [Чернігів] / Нац. ун-т "Черніг. колегіум" ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мистец. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2018. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вчителі початкових класів
   Музичне виховання--Школярі молодшого віку

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- мистецька діяльність -- ігрова діяльність -- музичне мистецтво -- художньо-творчі здібності


Дод.точки доступу:
Дорошенко, Тетяна Володимирівна \упоряд.\; Грицун, Ю. М. \упоряд.\; Терентьєва, Н. О. \наук. керівник.\; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка; Кафедра мистецьких дисциплін

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Руснак, Діана.
    Формування міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх вчителів французької мови: гендерні стереотипи (методична розробка) [Текст] / Д. Руснак // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 45-48
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікативна компетентність -- гендерні стереотипи -- майбутні вчителі
Анотація: У методичній розробці запропоновано вправи на матеріалі французької та української реклами, спрямовані на формування соціокультурних знань двох культур, зокрема гендерних стереотипів. Робота поділяється на 6 етапів, з яких 4 основних: спостереження, рефлексія, порівняння та медитація. Вправи та завдання методичної розробки спрямовані на розвиток аудіовізуального сприймання та розуміння матеріалу, а також на розвиток усного та писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Шкавро, Володимир.
    Формування цифрової грамотності засобами тестових технологій у майбутніх учителів української мови і літератури під час вивчення сучасної української літературної мови [Текст] / Володимир Шкавро // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 9. - С. 15-21. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури
Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- дистанційне навчання -- цифрова грамотність -- студенти-філологи -- тест -- майбутні вчителі
Анотація: Розглянуто особливості формування грамотності майбутніх учителів української мови і літератури засобами тестових технологій під час змішаного чи дистанційного навчання. Окреслено переваги й недоліки тестування, визначено критерії, які сприятимуть оволодінню студентами цифрової грамотності. Розроблено поетапність упровадження й використання тестів для студентів-філологів в умовах змішаного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)