Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингові витрати<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Артімонова, І. В.
Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах [Текст] / І. В. Артімонова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. -
№ 3
. - С. 122-125 : рис. - Бібліогр.: с. 125
Рубрики:
Аграрні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові
витрати
--
управління витратами маркетингу в аграрному секторі
--
агропідприємства
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Огаренко, Т. Ю.
Модель формування попиту на послуги вищої освіти з урахуванням керованих і некерованих факторів впливу на попит [Текст] / Т. Ю. Огаренко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2016. -
№ 4/5
. - С. 20-25 : рис. - Бібліогр.: с. 25 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Ринок освітніх послуг--Прогнозування
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові
витрати
--
інтелектуальний капітал
--
людський капітал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Ткаченко, Сергій Анатолійович
.
Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником „
Маркетингові
витрати
” у місію обліково-економічного забезпечення [Текст] / Сергій Анатолійович Ткаченко, Олена Миколаївна Потишняк> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. -
№ 1
. - С. 8-10. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
бухгалтерський облік--
маркетингові
витрати
--комерційно-виробничий--обліково-економічне забезбечення
Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік
--
маркетингові
витрати
--
впровадження
--
обліково-економічне забезпечення
Анотація:
У статті аргументовано, наведена пропозиція відносно формування і впровадження у сучасній методологічно-інформаційний інструментарій бухгалтерського обліку рахунку-екрану, надасть можливість службі дослідження ринку отримувати потрібну їй інформацію про проміжний виробничо-збутовий показник „
Маркетингові
витрати
” безпосередньо із обліково-економічного забезпечення для визначення ефективності комерційно-виробничої стратегії виробничого об’єднання й промислового підприємства.
Дод.точки доступу:
Потишняк, Олена Миколаївна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)