Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові витрати<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Артімонова, І. В.
    Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах [Текст] / І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 122-125 : рис. - Бібліогр.: с. 125
Рубрики: Аграрні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові витрати -- управління витратами маркетингу в аграрному секторі -- агропідприємства

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Огаренко, Т. Ю.
    Модель формування попиту на послуги вищої освіти з урахуванням керованих і некерованих факторів впливу на попит [Текст] / Т. Ю. Огаренко // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2016. - № 4/5. - С. 20-25 : рис. - Бібліогр.: с. 25 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Ринок освітніх послуг--Прогнозування
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові витрати -- інтелектуальний капітал -- людський капітал


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ткаченко, Сергій Анатолійович.
    Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником „Маркетингові витрати” у місію обліково-економічного забезпечення [Текст] / Сергій Анатолійович Ткаченко, Олена Миколаївна Потишняк // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 1. - С. 8-10. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: бухгалтерський облік--маркетингові витрати--комерційно-виробничий--обліково-економічне забезбечення
Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік -- маркетингові витрати -- впровадження -- обліково-економічне забезпечення
Анотація: У статті аргументовано, наведена пропозиція відносно формування і впровадження у сучасній методологічно-інформаційний інструментарій бухгалтерського обліку рахунку-екрану, надасть можливість службі дослідження ринку отримувати потрібну їй інформацію про проміжний виробничо-збутовий показник „Маркетингові витрати” безпосередньо із обліково-економічного забезпечення для визначення ефективності комерційно-виробничої стратегії виробничого об’єднання й промислового підприємства.


Дод.точки доступу:
Потишняк, Олена Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)