Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=математична компетенція<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Карлова, І. Г.
Розв`язування задач у центрі уроку математики [Текст] / І. Г. Карлова, О. В. Камазіна> // Математика в школах України. - 2015. -
№ 33
. - С. 4-8 : рис. - Бібліогр.: с. 8
Рубрики:
Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
цілі навчання
--
тренувальні вправи
--
контрольні вправи
--
творчі вправи
--
математична
компетенція
--
узагальнені прийоми міркувань
--
алгоритмічний тип
--
евристичний тип
--
закони формальної логіки
--
керування пошуковою діяльністю
Дод.точки доступу:
Камазіна, О. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Листопад, Н.
Формування у молодших школярів уявлень про час [Текст] / Наталія Листопад> // Початкова школа. - 2017. -
№ 7
. - С. 20-25.
Рубрики:
Математика--Початкове навчання--Вивчення та викладання
Кл.слова (ненормовані):
час
--
компетентнісно-орієнтовані завдання
--
розвиток уявлень про час
--
математична
компетенція
Анотація:
Як показує практика, робота з формування уявлень про час не повинна обмежуватися кількома уроками. Систематичне повторення одиниць вимірювання часу, співвідношень між ними, розв'язування компетентнісно орієнтованих задач сприятиме свідомому засвоєнню величини час, навчатиме дітей берегти і цінувати його.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)