Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовленнєва компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Лященко, М.
    Поглиблення мовної компетенції майбутніх педагогів у процесі викладання української мови (за професійним спрямуванням) [Текст] / Марина Лященко // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 41-43
Рубрики: Вища школа--Підготовка вчителя початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- студенти -- майбутні вчителі -- фронтальні методи -- інтерактивні методи -- практична діяльність -- мовленнєва культура -- формування мовної особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ковач, А.
    Інтегроване заняття з англійської мови для старших дошкільнят [Текст] / Анастасія Ковач // Палітра педагога. - 2012. - № 4. - С. 13-14 . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- діти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шелехова, Г.
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1 + 74
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення--Методика
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- розуміння -- мовленнєва компетентність -- аудіювання -- читання
Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості й різновиди аудіювання й читання, прийоми й способи навчання сприймання усного й писемного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пономарьова, К.
    Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2012. - № 9. - С. 35-40
ББК 81
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- діалогічне мовлення -- зв'язні висловлювання -- писемне мовлення -- соціокультурна компетентність
Анотація: Розглядаються аспекти реалізації компетентнісного підходу у навчанні грамоти першокласників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гнаткович, Тетяна
    Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення [Текст] / Тетяна Гнаткович // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- складносурядне речення -- компетентнісний підхід -- етапізація технології лінгвістичного аналізу
Анотація: У статті визначено методичні питання формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів дев'ятого класу у процесі вивчення складносурядного речення. Окреслюються завдання лінгвістичного аналізу тексту та ігрової технології на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Шелехова, Галина
    Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 22-26. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
сприймання мовлення -- аудіювання -- читання -- мовленнєва компетентність -- основна школа
Анотація: У статті висвітлюються питання щодо важливості сформованості в учнів основної школи вмінь сприймати усне й писемне мовлення для їхнього навчання успішного спілкування, аналіз результатів анкетування вчителів і учнів, зроблено висновки щодо шляхів розв'язання цієї проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


   
    Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту) [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 1. - С. 32-54
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- мовленнєва змістова лінія -- міжпредметні зв'язки -- читання мовчки -- говоріння
Анотація: Програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання розробленою на основі Закону України " Про загальну середню освіту" й нового Державного стандарту базової й повної загальної середньої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Скибун, Н.
    Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Українська мова--Підготовка фахівців
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- мовленнєва компетентність -- аналіз професійних мовленнєвих ситуацій -- ситуативні вправи -- моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Дільна, Оксана.
    Типові анормативи у мовленні сучасного школяра [Текст] / Оксана Дільна // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 10. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Культура мовлення--Типові помилки--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
стиль мовлення -- учні 9 клас -- перелік помилок -- мовленнєва компетентність
Анотація: Мовлення сучасних школярів часто не відповідає нормам літературного зразка. Це зумовлено цілою низкою чинників, пов'язаних зі специфікою функціонування української мови в нашій державі. Аналізуються типові огріхи в мовленні школярів на основі творчих робіт дев'ятикласників Львівщини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Фетисенко, Ірина
    Летять, летять сніжинки. : бінарне логоритмічне заняття для дітей старшої групи [Текст] / Ірина Фетисенко, Тетяна Рагутько // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедична робота -- мовленнєва компетентність -- артикуляційна гімнастика
Анотація: Подано розробку логоритмічного заняття для дітей старшої групи, мета якого - продовжувати формувати мовленнєву діяльність і комунікативну компетентність дітей з вадами мовлення; сприяти виробленню у них чітких та координованих рухів у взаємозв'язку з мовленням і музичним супроводом; удосконалювати загальну і дрібну моторику; закріплювати навички диференціювання звуків [с], [ш], поділу слів на склади; активізувати словник з теми "Зима"; розвивати пам'ять, мовленнєве дихання, артикуляційну морику, чуття ритму; виховувати стійкий інтерес до знань з логоритміки.


Дод.точки доступу:
Рагутько, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Куцінко, О. Г.
    Ключові освітні компетентності на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Г. Куцінко // Зарубіжна література в школі. - 2017. - № 1/2. - С. 2-6 : табл.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи
   Освітні компетентності--Класифікація

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- читацька компетентність -- емоційно-ціннісна компетентність -- полікультурна компетентність -- пошуково-дослідницька компетентність -- соціальна компетентність -- життєва компетентність -- інформаційна компетентність -- творча компетентність
Анотація: Мета розвитку компетентностей на уроках зарубіжної літератури - це виховання читача, літературного критика, літературознавця, дослідника, письменника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Мелешко, Л. В.
    Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів [Текст] / Л. В. Мелешко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 113-118. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Мовленнєва компетентність--Формування
   Дидактичні ігри--Навчання--Виховання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
навчально-ігрова технологія -- навчально-ігрова діяльність -- мовленнєва компетентність
Анотація: Як спосіб навчання гра підвищує мотивацію до уроків, приносить задоволення від навчальної діяльності, забезпечує навчання, розвиток і виховання учнів засобами предмета.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Базика, Марина.
    Snow Queen [Текст] / М. Базика // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 5. - С. 51-55
Рубрики: Англійська мова--Позакласне читання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- робота в команді -- публічний виступ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

14.


    Ростикус, Надія.
    Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Надія Ростикус // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 20-25.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- діалогічне мовлення -- вправи -- складання діалогів -- мовленнєва компетентність -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто періоди й етапи процесу оволодіння молодшими школярами діалогічним мовленням.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

15.


    Гузь, Олена.
    Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Гузь // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 14-16. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- читацька компетентність -- Нова українська школа -- навички швидкочитання -- методи читання -- прийоми читання -- мовленнєва компетентність -- інтерактивна методика -- початкова школа
Анотація: Автор статті наголошує на тому, що для успішної організації роботи над формуванням читацької та мовленнєвої компетентностей потрібно розпочинати з періоду навчання грамоти та використовувати різноманітні методи та прийоми. Серед яких особливо виокремлює методики Ш. Амонашвілі, І. Т. Федоренка, вправи за О. Я. Савченко, інтерактивні форми організації роботи, що базуються на парній та груповій співпраці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Огарь, Юлія.
    Власне висловлення у форматі ЗНО: рекомендації до написання академічного есе [Текст] / Юлія Огарь // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 46-49.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
академічне есе -- власне висловлення -- завдання відкритої форми -- ЗНО -- старша школа -- мовленнєва компетентність -- узагальнення знань -- систематизація знань
Анотація: Узагальнено педагогічний досвід написання академічного есе з учнями спеціалізованих шкіл, гімназій і ліцеїв міста Києва (11 клас) та подано комплекс порад до написання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) зі зразками учнівських творів (ЗНО 2019).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Рондяк, Лариса.
    Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи [Текст] / Лариса Рондяк // Початкова школа. - 2019. - № 8. - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта
   Українська мова--Викладання у коледжі

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів початкових класів -- студенти педагогічного коледжу -- мовленнєва компетентність -- українська мова -- мовленнєво-творчі здібності -- мовленнєво-творчі завдання -- народні казки -- розвиток мовлення -- вища освіта
Анотація: У статті розглянуто методику проведення мовленнєво-творчого тренінгу для студентів педколеджу – майбутніх фахівців початкової школи.


Дод.точки доступу:
Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Скалій, І. І.
    Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення [Текст] / І. І. Скалій // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 7. - С. 5-7. - Бібліогр.: с. 7
Рубрики: Діти з порушенням мовлення--Мовленнєва компетентність
   Мультимедійна презентація--Мовленнєва компетентність

Кл.слова (ненормовані):
Мовленнєва компетентність -- Мультимедійна презентація
Анотація: Використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point дає можливість урізноманітнити процес корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення, зробити його більш наочним і динамічним, підвищити мотиваційну активність дітей, сприяє більш тісному взаємозв’язку вчителя-логопеда з дитиною.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Семенченко, Тетяна.
    Cool English. Програма за напрямом Steam для використання в мовному таборі [Текст] / Т. Семенченко, Н. Власова // Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 6. - С. 7-10
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Табори
Кл.слова (ненормовані):
мовний табір -- мовне середовище -- мовленнєва компетентність


Дод.точки доступу:
Власова, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)