Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=мікроекономічний аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Рей, А. И.
Американские корпорации на выходе из рецессии [Текст] : статистика и факты / А. И. Рей> // США. Канада: экономика, политика, культура. - 2011. -
N 8
. - С. 114-126 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
338.124.2
Рубрики:
Економіка--Статистика--Фінанси--США
Кл.слова (ненормовані):
фінансова звітність
--
мікроекономічний
аналіз
--
рецесія
--
макроекономічна статистика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гриценко, Олена
.
Модель впливу основних чинників на сукупний обсяг реалізації на ринку консалтингових послуг України [Текст] / Олена Гриценко, Юлія Рак> // Банківська справа. - 2012. -
№ 2
. - С. 28-42 : табл. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК
65.9(4Укр)
Рубрики:
Консалтинг в Україні--Послуги
Кл.слова (ненормовані):
мікроекономічний
аналіз
--
економетрична модель
Анотація:
Стаття присв’ячена розробці економетричної моделі, що відображає взаємозв’язок сукупного обсягу реалізації консалтингових послуг на ринку та основних чинників впливу на його величину, Побудована модель відображає взаємозалежність обсягу ринку від тенденцій , які сьогодні спостерігаються на ринку консалтингових послуг України.
Дод.точки доступу:
Рак, Юлія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Городецька, М. О.
Аналіз
моделі поведінки споживача:
мікроекономічний
та маркетинговий підхід [Текст] / М. О. Городецька> // Вісник. - 2012. -
№ 2
. - С. 3-6. - Бібліогр.: с. 6
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
споживач
--
мікроекономічний
аналіз
--
маркетинговий
аналіз
--
поведінка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)