Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=мікроситуація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Фоміна, Інна
Роль образності в опорних мікроструктурах діалогу в новелі Олеся Гончара "Модри Камінь" [Текст] / Інна Фоміна> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 1
. - С. 28-31. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК
83
Рубрики:
Українська література--Гончар Олесь Терентійович (1918-1995 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
образність
--
діалог
--
діалогічна
мікроситуація
--
мікроструктура діалогу
Анотація:
У статті визначено теоретичні засади феномена "образність", що розроблені відомими вченими. Розглянуто особливості образних засобів в опорних або ключових мікрострукттурах діалогу. На прикладі новели Олеся Гончара "Модри Камень" проаналізовано основні засоби образності.
Дод.точки доступу:
Гончар, Олесь Терентійович (український радянський письменник, літературний критик, громадський діяч ; 1918-1995 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Юрій
Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 3
. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок літератури
--
навчальна ситуація
--
мікроситуація
--
дидактичне завдання
Анотація:
У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)