Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчання письма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Басай, Н.
    "Deutsch 1" - новий навчально - методичний комплект для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Н. Басай // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 30-33
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Початкова школа--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
навчання говорити -- навчання читання -- навчання письма

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Зрожевська, Алла.
    Грамота для дошкільнят: організація навчального процесу [Текст] / Алла Зрожевська, Тетяна Потоцька, Людмила Гордієнко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 6. - С. 14-19
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- навчання письма -- навчання грамоти
Анотація: В статті йдеться про те, як лінгвістично і методично правильно організувати навчання дошкільнят грамоти, та як запобігти типовим помилкам дітей.


Дод.точки доступу:
Потоцька, Тетяна; Гордієнко, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Надворна, Олена
    Розвиток мовлення в системі Монтессорі [Текст] / Олена Надворна // Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання письма -- Монтессорі-група
Анотація: У статті розкрито тонкощі мовленнєвої роботи за методикою Мотессорі. Описано особливості спілкування дітей у Монтессорі-групах, перелічуються етапи підготовки руки до письма.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кочерга, О.
    Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи [Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 33-37
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- учні початкової школи -- навчання письма -- труднощі під час письма


Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Балютіна, Катерина.
    Причини графічних відхилень у молодших школярів [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 20-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
навчання письма -- письмо -- графічні відхиленя -- каліграфічний почерк -- молодші школярі -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто аспекти щодо навчання письма в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Балютіна, Катерина.
    Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 13-17. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
навчання письма -- графічні відхилення -- графічні навички -- каліграфічний почерк -- інтерес до письма -- культура письма -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про засоби навчання письма, превенції та корегування графічних відхилень у молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Балютіна, Катерина.
    Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 14-18.
Рубрики: Українська мова--Навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
навчання письма -- графічні навички -- написання літер -- культура письма -- каліграфічний почерк -- гігієна письма -- початкова школа
Анотація: У статті подано аналітико-діагностичні таблиці, за допомогою яких вчитель може проаналізувати рівень сформованості графічних навичок, техніки та культури письма в учнів початкових класів за результатами посеместрових диктантів, списувань, та умінь дотримуватися вимог щодо гігієни письма.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)