Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=нейродидактика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Федоренко, Л. О.
Підвищення мотивації та комунікативної спрямованості занять з німецької мови з використанням автентичних відеоматеріалів і сучасних положень нейродидактики [Текст] / Л. О. Федоренко> // Іноземні мови. - 2018. -
№ 3
. - С. 10-14
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
нейродидактика
--
відеоматеріали
--
автентичність
Анотація:
У статті розглянуто сучасні принципи нейродидактики в аспекті ефективності вивчення іноземної мови у вищій школі з використанням автентичних відеоматеріалів. Виходячи з принципів нейродидактики та особливостей головного мозку людини, навчальний процес слід організовувати різноманітно, оптимально варіюючи складний теоретичний матеріал з практичними завданнями, ефективно залучати в навчальний процес усі органи чуття. Навчання має приносити задоволення та орієнтуватися на актуальні інтереси і потреби студентів. Об'єктом методично-дидактичного аналізу є короткометражний фільм "Dufte" ("Запахи", 2001) німецького режисера Інго Распера. Предмет дослідження - мотивація студентів до вивчення німецької мови та підвищення комунікативної спрямованості занять за допомогою залучення автентичних відеоресурсів. Аналізується методична та дидактична доцільність використання відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови: мотиваційно-стимулююча функція, компактність, легкість сприйняття, можливість реалізації диференційованого підходу до навчання. До безперечних переваг відеоматеріалів належить також автентичність, креативність та внесення різноманітності в навчальний процес.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)