Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (5)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нейропсихологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Низенбек, Г.
    Как зажечь мозг [Текст] / Г. Низенбек // В мире науки. - 2009. - № 1. - С. 48-55
Рубрики: Нейропсихологія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6
Анотація: Вивчення функціонування мозку.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Зинченко, В. П.
    Ответ психолога физиологам ("Работа по психологии" Г.Г.Шпета) [Текст] / В. П. Зинченко // Вопросы психологии. - 2009. - N 3. - С. 72-82 . - ISSN 0042-8841
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
психологи -- психологія -- нейропсихологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Киселев, С. Ю.
    Исследование когнитивных функций у детей с трудностями в понимании логико-грамматических конструкций языка [Текст] / С. Ю. Киселев, Н. Е. Пермякова // Вопросы психологии. - 2009. - N 4. - С. 99-107 . - ISSN 0042-8841
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
нейропсихологія -- медична психологія -- дитяча психологія
Анотація: Нейропсихология индивидуальных различий детей. Специфические расстройства речи. Понимание логико-грамматических конструкций языка.


Дод.точки доступу:
Пермякова, Н.Е.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Сорока, Валентина.
    "Архітектура" мозку [Текст] : нова школа / Валентина Сорока // Освіта України. - 2018. - 14 трав. (№ 18/19). - С. 12-13
Рубрики: Дитяча психологія--Нейропсихологія--Нова українська школа
Кл.слова (ненормовані):
психічні функції -- нейропсихічна діагностика -- саморегуляція поведінки -- самоконтроль
Анотація: Те, чого ми хочемо навчити дитину, робимо разом, згодом дитина віддає собі команди і сама їх виконує, а відтак робить самостійно, формуючи у внутрішньому плані образ того, що вона хоче зробити.



Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)