Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=неперервна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Пальчук, Марина.
    Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії [Текст] / Марина Пальчук // Вища школа. - 2011. - № 2. - С. 85-98 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--За рубежем--Британія
Кл.слова (ненормовані):
ринкова економіка -- реформування -- неперервна освіта
Анотація: Обгрунтовується важливість проведення порівняльного аналізу стану та розвитку освітніх систем країн - членів ЄС для практичного використання вітчизняною системою професійної освіти й вивчення їх передового досвіду, зокрема дослідженої ступеневої моделі професійної підготовки виробничого персоналу у Великій Британії - країні другого етапу євроінтеграції.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Фоменко, Надія.
    Підвищення кваліфікації туристичних кадрів - вимога часу / Надія Фоменко, Галина Цехмістрова // Вища школа. - 2012. - № 1. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 + 75.81
Рубрики: Освіта і суспільство
Кл.слова (ненормовані):
тренінгові заняття -- сфера послуг -- туризм -- готельно-ресторанна справа -- моніторинг персоналу -- кваліфікаційні групи працівників -- цільові програми -- неперервна освіта
Анотація: Автори загострюють увагу на необхідності державного вирішення проблеми підвищення якості професійних кадрів у сфері туризму, що є особливо актуальним у період підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу "Євро-2012". Внесенні пропозиції щодо стратегії формування системи підвищення кваліфікації працівників туристсько-готельних підприємств та викладацького складу вищих навчальних закладів туристичного спрямування.


Дод.точки доступу:
Цехмістрова, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Мережа позашкільної освіти: презентація регіонів України [Текст] // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 4-11 : ілюстр. - Зміст: Автономна республіка Крим ; Вінницька область ; Волинська область ; Дніпропетровська область ; Донецька область ; Житомирська область ; Закарпатська область ; Запорізька область ; Івано-Франківська область ; Київська область ; Кіровоградська область ; Луганська область ; Львівська область ; Миколаївська область ; Одеська область ; Полтавська область ; Рівненська область ; Сумська область ; Тернопілька область ; Харківська область ; Херсонська область ; Хмельницька область ; Черкаська область ; Чернігівська область ; Чернівецька область ; Київ ; Севастополь
Рубрики: Позашкільна освіта--Мережа--Україна
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- виховання -- компетентна особистість -- профільні позашкільні навчальні заклади
Анотація: Позашкільна освіта, як невід'ємна ланка неперервної освіти України, відіграє важливу соціальну роль у вихованні творчої, компетентної особистості, свідомого громадянина держави. Гнучка, незаформалізована підструктура освіти України має розгалужену мережу позашкільних навчальних закладів. Сьогодні у системі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України діють 1496 державних та комунальнизх позашкільних навчальних заклади, в яких навчається понад 1 млн. 226 тис. дітей шкільного віку, працює понад 20 тисяч педагогів. Провідна роль у науково-методичному забезпеченні позашкільної освіти в Україні належить профільним позашкільним навчальним закладам Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: Національному еколого-натуралістичному центру учнівської молоді, Українському державному центру туризму і краєзнавства учнівської молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Третяк, Любов
    Чи потрібна сучасній школі споживча освіта? [Текст] / Любов Третяк // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 11. - С. 51- 70
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- неперервна освіта -- споживчі знання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Сіраєва, Ольга.
    Перспективи якісної багатопрофільної освіти [Текст] : досвід / О. Сіраєва // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 73-78
ББК 74
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Ліцеї--Одеська область (Україна)
   Освіта--Виховання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- професійна підготовка -- профільне навчання -- рейтингова система оцінювання -- огляд-конкурс -- алгоритм управління -- психологічна служба -- бібліотека
Анотація: Нині дитина має можливість отримувати неперервну освіту та професійну підготовку безпосередньо у навчальному закладі. Якщо запровадити профільне навчання, можна посприяти розвитку здібностей і умінь учнів понад державний стандарт.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : додаток до листа МОН України № 1/9-249 від 19.04.2018 [Текст] / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 4-8 (Дод.)
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- неперервна освіта


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Лук'янова, Лариса.
    Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: сучасні реалії, тенденції і перспективи [Текст] / Лариса Лук'янова // Світогляд. - 2019. - № 6 (листоп.-груд.). - С. 62-67 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта дорослих
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта
Анотація: Про тенденції розвитку освіти дорослих в Україні та в зарубіжних країнах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)