Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обдарована особистість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кузнєцова, Марія.
    Як виховати обдаровану особистість [Текст] / Марія Кузнєцова // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 3. - С. 27-28
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- обдарована особистість -- педагогіка -- виховання
Анотація: У статті авторка звертає увагу держави й українського суспільства на вирішення проблеми у підтримку обдарованих дітей, оскільки майбутнє залежить від інтелектуального рівня й освіченості її громадян. Обдаровані діти - це майбутнє.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.
056.45(477)
К 31


    Кашуба, М.
    Повертаючись обличчям до проблеми культурних цінностей обдарованої особистості в сучасній Україні [Текст] / М. Кашуба // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 7. - С. 17-18
Рец. на кн. : Гавеля О. М. Культурні цінності обдарованої особитості: інтеріоризація в контексті сучасного українського суспільства : монографія / О. М. Гавеля. - Київ : НАКККіМ, 2014. - 352 с.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Обдарована молодь--Україна
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- обдарована молодь -- обдарована особистість -- індивідуальні особливості дітей -- культурні цінності


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

3.


    Головай, Ірина.
    Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / Ірина Головай // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 21-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- акмеологічний простір -- учитель-акмеолог -- обдарована особистість -- педагогічна майстерність -- лінгвістична компетентність
Анотація: Представлено варіативні моделі вчителя-філолога акмеологічного ліцею, визначено професійні компетентності, якими має володіти учитель-філолог-акмеолог, та окреслено його концептуальну самобутність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)