Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=обсяг продажу<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Якушик, І. Д.
Аналіз впливу змін у ставках акцизів на дохідну частину бюджету [Текст] / Якушик І. Д., Ястремський О. І.> // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2010. -
№ 6
. - С. 79-84 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 84
Рубрики:
Акцизні податки--Бюджет
Кл.слова (ненормовані):
тютюнові вироби
--
адвалерна ставка акцизу
--
обсяг
продажу
Дод.точки доступу:
Ястремський, О. І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Талавиря , М. П.
Формування та функціонування ринку соняшнику в Україні [Текст] / М. П. Талавиря , С. О. Шарковська> // Економіка АПК. - 2018. -
№ 8
. - С. 76-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Підприємництво--Аграрний маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
попит
--
пропозиція
--
обсяг
продажу
--
виробництво
--
валовий збір
Анотація:
Мета статті - проаналізувати ринок соняшнику та перспективи його розвитку у майбутньому, дослідити особливості функціонування ринку олійних культур, основних чинників, що впливають на розвиток олійної галузі. Елемент наукової новизни полягає в обґрунтуванні теоретичних, методичних і практичних рекомендацій щодо формування та функціонування ринку соняшнику в Україні.
Дод.точки доступу:
Шарковська, С. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Ларіна, Ярослава
.
Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Ярослава Ларіна> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 5
. - С. 27-35 : рис. - Бібліогр.: с. 34-35
Рубрики:
Маркетингові технології--Споживання--Органічні продукти--Маркетингові рішення
Кл.слова (ненормовані):
обсяг
продажу
--
мотивація споживача
--
маркетингові прийоми
--
продовольча безпека
Анотація:
У статті розглянуто ключові мотиви споживачів органічної продукції. Наведено характеристики споживачів органічної продукції. Виявлено невідповідність між ставленням до органічних продуктів і фактичною поведінкою споживачів та стримуючі фактори, що призводять до такого ефекту. Визначено тенденції щодо
обсяг
ів
продажу
і споживання органічної продукції. Запропоновано основні напрями маркетингу органічної продукції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)