Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обсяг продажу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Якушик, І. Д.
    Аналіз впливу змін у ставках акцизів на дохідну частину бюджету [Текст] / Якушик І. Д., Ястремський О. І. // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2010. - № 6. - С. 79-84 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 84
Рубрики: Акцизні податки--Бюджет
Кл.слова (ненормовані):
тютюнові вироби -- адвалерна ставка акцизу -- обсяг продажу


Дод.точки доступу:
Ястремський, О. І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Талавиря , М. П.
    Формування та функціонування ринку соняшнику в Україні [Текст] / М. П. Талавиря , С. О. Шарковська // Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 76-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємництво--Аграрний маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
попит -- пропозиція -- обсяг продажу -- виробництво -- валовий збір
Анотація: Мета статті - проаналізувати ринок соняшнику та перспективи його розвитку у майбутньому, дослідити особливості функціонування ринку олійних культур, основних чинників, що впливають на розвиток олійної галузі. Елемент наукової новизни полягає в обґрунтуванні теоретичних, методичних і практичних рекомендацій щодо формування та функціонування ринку соняшнику в Україні.


Дод.точки доступу:
Шарковська, С. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Ярослава Ларіна // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 27-35 : рис. - Бібліогр.: с. 34-35
Рубрики: Маркетингові технології--Споживання--Органічні продукти--Маркетингові рішення
Кл.слова (ненормовані):
обсяг продажу -- мотивація споживача -- маркетингові прийоми -- продовольча безпека
Анотація: У статті розглянуто ключові мотиви споживачів органічної продукції. Наведено характеристики споживачів органічної продукції. Виявлено невідповідність між ставленням до органічних продуктів і фактичною поведінкою споживачів та стримуючі фактори, що призводять до такого ефекту. Визначено тенденції щодо обсягів продажу і споживання органічної продукції. Запропоновано основні напрями маркетингу органічної продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)