Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=особистісно зорієнтований урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Деркач, О.
Зміст і структура текстів різних стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри [Текст] : українська мова : 11 клас / Олена Деркач> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 1
. - С. 33-37.
Рубрики:
Українська мова--Стилістика--Методика
Українська мова--
Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно
зорієнтований
урок
--
стиль мови
--
стиль мовлення
--
стилістика мовлення
--
жанри
--
стилістичний аналіз висловлення
--
українська народна вишивка
--
історія українського стилю
Анотація:
Мета поданого
урок
у полягає в наступному: систематизувати й узагальнити відомості про стиль мови і стиль мовлення; поглиблювати знання учнів про зміст і структуру текстів різних стилів, їх основні жанри та мовні засоби; формувати практичні вміння і навички стилістичного аналізу висловлення; розвивати мовленнєво-мисленнєві вміння здійснювати компаративний аналіз текстів різних стилів, досліджувати мовний матеріал; виховувати в школярів почуття поваги до рідної мови та своєї Батьківщини засобами мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу.
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Губська, Ольга
.
"Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!." [Текст] :
урок
за творчістю Ірини Жиленко / Ольга Губська> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. -
№ 12
. - С. 5-9. - Бібліогр. 10 назв
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Урок
и--Розробки
Кл.слова (ненормовані):
перебіг
урок
у
--
особистісно
зорієнтований
урок
--
творче завдання
--
робота в парах
Анотація:
Подано план-конспект
особистісно
зорієнтованого
урок
у української літератури за поетичним доробком Ірини Жиленко. В уроці використано такі цікаві прийоми та форми роботи: "Гронування", складання буриме, "Рефлексійний ланцюжок" та інші. Також подано розлогий коментар учителя щодо біографії та особливостей твочості поетеси.
Дод.точки доступу:
Жиленко, Ірина Володимирівна (українська письменниця ; 1941-2013) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Деркач, Олена
.
Мовні особливості поезії "Лебеді материнства" В. Симоненка. Лінгвістичне лослідження :
урок
[Текст] / Олена Деркач> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 9
. - С. 44-47.
Рубрики:
Українська література--
Урок
--7-й клас
Кл.слова (ненормовані):
особистісно
зорієнтований
урок
--
вивчення творчості В. Симоненка
--
мова художнього твору
--
поезія В. Симоненка
Анотація:
Подано розробку
урок
у 2 для 7 класу, мета якого дослідити мовні особливості поезії В. Симоненка "Лебеді материнства"; узагальнити і систематизувати знання учнів з орфографії, пунктуації, синтаксису, морфології, словотвору; формувати орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, культуру мовлення, уміння виконувати мовні розбори (морфологічний, синтаксичний, фонетичний); розвивати образне мислення зв'язне мовлення, пам'ять, уміння узагальнювати, порівнювати, формулювати висновки; виховувати патріотизм, любов до рідного слова, української мови, матері, Батьківщини, природи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)