Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання результатів навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гнаткович, Тетяна
    Структурно-тематична схема курсу української мови в 9 класі [Текст] / Тетяна Гнаткович // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 61-62
ББК 81
Рубрики: Українська мова--Перевірка та оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання результатів навчання -- перевірка мовних знань
Анотація: Представлено структурно-тематичну схему курсу української мови в 9 класі яка складена відповідно до орієнтовного календарного планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень з української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Косинець, М. О.
    Освітні реформи, які ми проґавили, або Коли система дала збій? [Текст] / М. О. Косинець // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-13
Рубрики: Освіта--Реформування--Україна
Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади нового типу -- оцінювання результатів навчання -- технічна освіта -- гуманітарна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гайдамака, Олена Василівна.
    Теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу [Текст] / О. В. Гайдамака // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 6-12. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Мистецька освіта--Компетентності
Кл.слова (ненормовані):
здобувачі освіти -- оцінювання результатів навчання -- підручник -- інтегрований -- діяльнісний -- особистісно-орієнтований підхід в навчанні
Анотація: Позначено теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на основі компетентнісного підходу. Визначено особливості реалізації на уроках мистецтва органічного впровадження компетентісного, інтегрованого, діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходів у навчанні через провідні види діяльності, представлені двома взаємопов‘язаними складовими - сприйняття (аналіз-інтерпретація) і створення мистецтва, а також системи оцінювання результатів навчання учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)