Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=педагогічні задачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ронами, Т. Ю.
Воспитание нравственных качеств у детей средствами театрального искусства [Текст] / Т. Ю. Ронами> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. -
№ 5
. - С. 24-35. - Библиогр.: с. 34-35
Рубрики:
Театральне мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
специфіка театральних коштів
--
педагог-практик
--
педагогічні
задачі
--
ігрова позиція
--
мажорний тон
Анотація:
Статья обусловлена высоким воспитательным потенциалом театрального искусства и насущной необходимостью усиления нравственного воспитания школьников.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Митник, О.
Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі [Текст] / Олександр Митник, Олександр Кочерга> // Початкова школа. - 2015. -
№ 9
. - С. 9-13. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Дитяча психологія--Шкільна
Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог
--
вчитель початкової школи
--
молодші школярі
--
педагогічні
задачі
--
темперамент молодших школярів
--
тестові завдання
--
сприймання інформації учнем
Анотація:
У статті охарактеризовано три типи людей за способом сприйняття й обробки зовнішньої інформації: "глядач", "слухач", "діяч". Наведено методичні поради вчителю щодо роботи з кожним із вказаних типів учнів.
Дод.точки доступу:
Кочерга, Олександр
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)