Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=пообразний аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бондаренко, Ю. І.
Концептуально-образний
аналіз
літературногог твору в школі / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 11
. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
концептуально-образний
аналіз
--
пообразний
аналіз
--
проблемно-тематичний
аналіз
--
індивідуальна характеристика
--
групова характеристика
--
порівняльна характеристика
--
компетентності
--
система уроків
Анотація:
У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного
аналіз
у літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Ю.
Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 12
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики:
Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
художній матеріал
--
види літературного матеріалу
--
шляхи
аналіз
у
--
види літературного
аналіз
у
--
пообразний
аналіз
--
варіанти пообразного
аналіз
у
Анотація:
У статті виокремлено і охарактеризовано види навчального матеріалу, які використовуються в процесі шкільного вивчення літератури, окреслено напрями та шляхи їх опрацювання. Доведено, що предметна методика буде ефективною тільки за умови врахування специфіки названих системотвірних чинників, які допомагають конкретизувати навчальні цілі, структурувати діяльність учителя та учнів, спрямувати її на вирішення чітко визначених дидактичних завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)